Çikolatalı Chia Puddingi Nasıl Yapılır? Sağlıklı Tarifler

Burada gerçekten çok lezzetli, hatta normal puddingden daha lezzetli olan chia puddinginin yapımını paylaştım.
Temel Malzemeler Şöyle:

  • 1/2 bardak süt (ben badem sütü kullandım, soya vb. olabilir)
  • 2 Y.K. Chia Tohumu
  • 2 y.k. tatlandırıcı 


(şeker, şurup, vb.) Ben Agave Şurubu kullandım. Siz Akçaağaç Şurubu, bal, belki pekmez, kahverengi şeker vs. kullanabilirsiniz.) 
Ben çok tatlı sevmiyorum, yani şeker biraz göz kararı diyebilirim. Azar azar, deneyerek ekleyin.

Sonrasında ceviz,fındık, kabak çekirdeği badem vb. çerezleri, benim gibi hindistancevizi,tarçın ekleyebilirsiniz. Ne yakıştırıyorsanız onu ekleyebilirsiniz. Ben bir dahaki sefere fındıkları irice kırıp ekleyeceğim.

Denerseniz afiyet olsun.

Sade Chia Pudding Tarifi için buraya TIK TIK

Çikolatalı Granola Yapımı ve Tarifi için TIK TIK
Sağlıklı Sütlaç için TIK TIK..
Sağlıklı Atıştırmalık için TIK TIK..
Diğer Sağlıklı Tarifler için TIK TIK..

Yorumlar