Diyet 3.gün Protein Günü

Merhaba. Bugün yakınımızın doğumgününden dolayı buraya fırsat bulamadım. Size sabah instagram'a eklediğim fotoğraf altındaki yazımı ekleyerek başlamak isterim.
Günaydın ♡ Herkese hayırlı,huzurlu Pazarlar dilerim. En basindan yaziyorum ki,sonuna kadar okumaktan sıkılanlarda okuyabilsin: 1önceki fotoğrafın altindaki yorumlari okumanizi rica ediyorum. Bu vesile ile tekrardan: listenin kisiye ozel oldugunu,herkesin ayni listeyi uygulamanin ne kadar faydasız ve tehlikeli olabilecegini goreceksiniz. Bu gün protein günü. Mantar istemedim onun yerine 1tam yumurta,3dal maydonozla omlet yaptim. Zeytini cok seviyorum diye 2 zeytin ekledim. 1ini yiyebildim ama olsun gözüm de doysun.. (ne guzel mide kuculuyormus demek ki ,) ).. bugün tam 1kg vermisim!!! Yani 2gunde 1.9kg .. yaklasik 2hafta duraklama surecine ve seyahatde dondurms yememe ragmen kilom ayni kaldi. Cünkü hep yurudum. Bazen sabah aksam. Simdi sizinde enerjiniz ve @seydacoskunum un uzakta olsa destegi sayesinde zinciri kirdim. Darisi isteyen herkesin basina..♡ omletim senin kisi kadar olmasada @seydacoskun daha iyi degil mi? :)))
Read more at http://web.stagram.com/n/vintageduygular/#ox7y7daTSyKPY3WT.99 '

Doğumgününde 1,5 adet derisiz tavuk but (mangalda pişmiş) ve 3 yemek kaşığı kadar yeşil salata yedim. Şu anda tarçınlı çayımı içiyorum..
Yarın akşam yemeğine misafir gelecek, ve bugünde az yediğim için yine protein günü yapacağım. Siz isterseniz bana katılırsınız, isterseniz buradan devam edebilirsiniz

Yorumlar

  1. Merhabalar tarcinli cayin tarifini verebilirmisiniz ve zencefili limonlu suya nekadar zencefil ve limon suyu kullandiniz acaba?
    Teşekürler

    YanıtlaSil
  2. kararLıLığıN ve istikrarıNdaN doLayı seNi gerçekteN çok tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. 3. Gün listede daha cok şey var siz gerçektende wz yemişsiniz tarcinli caydwn sonrw başka bir şey yedinizmi yada istinizmi acaba teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok içmedim yemedim. Siz başladınız mı? Kaç kg gitti?

      Sil

Yorum Gönder