Şeyda Coşkun Diyet Günlüğüm - 1.gün

DİYETE BAŞLAMADAN ÖNCE  OKUNMASI GEREKEN ÖNEMLİ BİLGİLER:
Önce lütfen BU YAZIYI ve BU YAZIYI OKUYUN..
  • Mutlaka 2-3 Litre Su için. 
  • Bol bol Yeşil Çay tüketin.
  • Hergün mutlaka temiz havada 1 saat yürüyün.
  • Su açlık krizlerini de önlüyor, su içmeyi lütfen ihmal etmeyin.
  • Yeşil Çayı 16:00'ya kadar için. Sonra uykusuzluk yapar. Akşamları Melisa, Papatya,Rezene Çayı..

Eskiden insanlar nasıl yeşil çay içiyor derdim ama şimdi her gün içiyorum. Bu çayların vanilya, portakal,zencefilli olanları var,mesela onlarla başlayabilirsiniz. Ben çok demlediğim zaman içine bir tarçın çubuğu atıyorum. Yoksa biraz toz tarçın serpiyorum.

Bu liste ile ilk hafta 5 kilo verdim.
Diğer diyetlerde olduğu gibi halsiz ve bitkin değildim, tam tersi inanılmaz fit ve enerji doluyum hala.

Tek tip beslenmeli diyetlerle, yalnış diyetlerle bağırsak ve mide ile ilgili problemler yaşayabilirsiniz, bunu özellikle yazıyorum : Sindirim Sisteminiz de süper çalışıyor. Yani bedenen bir şeyin eksikliğini hissetmiyorsunuz. Zamanla burada Şeyda'nın yazdığı gibi, birçok açlığın sebebi mideden değil, ruhtan geldiğini anlayacaksınız.

Yürüyüşe ne durumda olursanız olun çıkın. Tüm ağırlığınız, yorgunluğunuz uçup gidiyor. Bedenen ve ruhen canlanıyor, her yürüyüşle  kendinizi öncesinden çok daha iyi hissetmeye başlıyorsunuz.
Yürüyüş sonrası mutlaka streching/gerilme egzersizi yapın. (Bununla ilgili güzel bir yazı: Sağlık için yürüyüşün önemi
Gerilme egzersizleri ile ilgili buraya bakabilirsiniz..

Şeyda'nın verdiği yemeklerin dışına HİÇ çıkmadım. Hatta az yediğim bile oldu. Acaba metabolizmam az yiyiyorum diye yavaşlarmı diye korktuğumda,Şeyda beni yatıştırdı, sorun yok! ;)

Tatlı krizlerine girersen gece de olsa ara dedi. Çok şükür hiç olmadı. Ben bile inanamıyorum ama olmadı. Kendimi yorgun hissettiğim 1 defasında Şeyda'nın sesi kulağımda çınladı. Ve onun verdiği motivasyonla kendime geldim :)


Sanalda gördüğünüz Şeyda Coşkun diyetleri diye yazanların hepsine inanmayın. 1 tarif paylaşıyorlar ve sanki hergün sabah akşam onu yiyormuş ve zayıflıyormuşsun gibi bir izlenim yaratılıyor. Böyle birşey hem saçma hem sağlıksız. Bu liste ve yazıların her hakkı saklıdır, kaynak göstermeden ve izinsiz kopyalanamaz, .



Her Liste altında tuttuğum günlüğü paylaşacağım.Bu bilgilerinde faydası olacağına inanıyorum..
1.gün
__________________________________
Ne yapabilirim, nasıl başlamalıyım diyorsanız mail atmadan öncede şunlara bakınız.. BURADAKI LISTELERI UYGULAYABİLİRSİNİZ: www.vintageduygular.blogspot.com/2013/08/seyda-coskun-5-gunluk-diyet-listesi.html )
Sonra burayı
http://vintageduygular.blogspot.de/2013/11/seyda-coskun-diyet-listesi-15gunluk-1.html ve devamı bu yazının sonunda yazıyor
_________



1.Gün:Günlük:  Açlık: Eh işte. Geçen günlerde yediğim yağların enerjisinden açlık yok..ne acı bir gerçek OMG!


Sakın kendinizi Pazartesi başlayacağım sonuna kadar yiyim diye şartlandırıp baskı altında tutmayın ters tepki yapabilir. Mesela biz bir Salı günü ansızın, hiç zaman kaybetmeden başlamıştık. 

Yorumlar

  1. Şekerparem azıcık daha büyüsün bende başlıyacağım, kolay gelsin size. Kolayca gitisn kilolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim benimkiler gitti sayılır. Dilerim sizde istediğiniz kiloya dönersiniz.. Şekerpareyi öpün benim yerime

      Sil
  2. Bir ananas çok gelmiyor mu ki? Değişik bir yöntemmiş bu, ilgiyle takip ediyorum. İnşallah sonucunda çook başarılı ve mutlu olursun, destekliyoruz seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Ben oldum bile ;) Aşağıdaki yorumda bir ananas az değil mi diye yazmış ;)

      Sil
  3. sanırım bu bloğu Allah çıkardı karşıma:)
    yarın başlıyorum inşallah umarım uzun süreli paylaşımlarınız sürer ve bizde bundan sayenizde faydalanmış oluruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yardımcın olsun, inşallah sende başarırsın.

      Sil
  4. ama bu çok azz!! açlıktan ölür herhalde insan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fundacım biri az biri çok der, ama inan 3gün sonra kendine geliyorsun. Birde benim gibi ilk hafta 5 kilo verirsen kimse seni tutamaz! ;)

      Sil
    2. hayatını spor, rejim ve kilo vermeye adamış biri olarak söylüyorum ki 1 hafta 5 kilo inanılmaz.. şuanda denemem mümkün değil ama belki doğumdan sonra....

      Sil
  5. merhaba dun sanseseri gordum blogunu takipteyim ramazan oldugu icin baslayamiyorum ama sonrasinda bende listeye uyacagim .. ceren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cerencim inşallah sende başarırsın. Geri dön mutlaka

      Sil
  6. oruclu iken baalanir mi ki bu diyete?? ne dersin?

    YanıtlaSil
  7. Bende başlamak istiyorum. Bu ara aldığım kilolar yüzünden gerçekten mutsuz hissediyorum ve tatlıya çok düşkünüm. Yemekle aram yok desem yeridir. Diğer günleri de merakla bekliyorum not edip uygulamak için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tatlıya düşkünüm diyordum aynı senin gibi, ama inan tatlı hiç aramadım. 1-2 defa canım yoğurt ve elma çekmişti ama inat edince onu bile yemedim. Şeyda tatlı krizinde gece de olsa ara derdi, inat ettim ve hiç ne liste dışına çıktım ne de aradım ;) Kolay gelsin

      Sil
    2. Teşekkürler,şu an büyük bir kağıda gün gün not alıyorum. Malzeme listesini ayarlayıp başlayacağım. :) Çok heveslendimm. :)

      Sil
  8. ayy ben de dogum kılolarını vermıstım bıraz sonra doktora tezıyle gerı almıstım gecen yıl aynen kesın 10 kılo vermelıyım. bu arada sabah omlet dıger ogunler ananas mı tam anlayamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet. yani o gün 4 öğün yiyiyorsun. 1 öğün omlet diğer öğünler ananas

      Sil
  9. Merhaba!
    Ilk günde öglen. Ve aksam sadece ananasmi var?Bu postun ramazana denk gelmesi pek iyi olmadi ama paylasim icin tessekkürler.merakla takip edecegim.
    Serife

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Ramazana denk gelmesi iyi olmadı ama herkes ne zaman isterse o zaman başlasın artık.. Rica ederim

      Sil
  10. Tebrikler şeker.. Muhteşemsin!
    Çok öptüm..

    YanıtlaSil
  11. Acaba fotograf yayinlar mısınız oncesi sonrası :)

    YanıtlaSil
  12. ben bugün başladım sizi karşıma allah çıkardı 17 aylık bebeğim var emziriyorum ama kızımın kilosuda beslenmeside iyi çok şükür
    onun için hurma takviye ederim gibi geliyo çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, Şeyda sağolsun. İnşallah çok mutlu olursun. Minik meleği de öp benim için

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Öglen ve akşam ne yeniliyor peki o kısmını anlayamadım :) ac mi kalıyoruz yoksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün 4 ögün var.
      1 Ananasi 3 kaseye böl, sabah yumurtadan sonra, diger ögünlerde ananas ye.

      Sil
  15. Ben direk kendisine ulaşmak istiyorum ama herhangi bir tlf numarasını bile bulamadım yardımcı olabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  16. Ben direk kendisine ulaşmak istiyorum ama şeyda hn ait bir telefon numarasi bulamadım. Yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bilgen hanim

      seydatrainer@gmail.com dan ulasabilirsiniz. Yalniz hemen dönmezse lütfen üzülmeyin 1.cok yogun 2.günde yüzlerce mail aliyor. Iyi bayramlar

      Sil
  17. Bende bugun basladim...bakalim sonuclar nasil olacak..bende bel fitigi var o yuzden yuruyus yapamicam bi muddet..herkese kolay gelsin diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin. İnşallah dilediğin kiloya erişirsin ;)

      Sil
  18. selamlar ben ve 3 arkadaşım bu hafta baslamaya niyetlendik ancak listeleri göremiyorum..altta yazılan yorumlardan cıkartmaya çalışsakta anladıgımızı söyleyemicem:)ilk gün tamam ama diger gunlerin listesini nasıl görebiliriz kaldırıldımı acaba? şimdiden teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  19. lütfen bari sadece bir haftalık diyeti paylaşın. onu da kaldırmışınız.
    bakın siz ne kadar mutlusunuz.
    sevgilim beni kilolarım yüzünden terk etti sürekli yiyorum.Şeyda'ya ulaşmayı denedim emin ol.Kadın heryere yetişemiyor.Sen de benim iyilik meleğim ol.
    Nolur.
    İhtiyacım olmasa bu kadar zorlamam.
    Kişiye özel biliyorum.Ama öyle kötüyüm ki emin ol ne yapsam yarar durumda.
    Nolur 15 güncük paylaş 5-6 kilo versem kendime güvenim gelcek.Her gün yürüyorum ama tüm bilgiler o kadar karıştırdı ki aklımı.
    Allah sana da bebeğine de mutluluk versin.Her gün dua ederim.Elimden gelen bu.Nolur yardım nolur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizin gibi düsünüyorum, 15 günlük diyet listesi paylasilirsa süper olur biz de yararlaniriz..
      benim mail'ime de cevap gelmedi daha ama anliyorum, kim bilir kac binlerce mailler geliyordur size hangi birini cevaplayasiniz ki, ama buradan 15 günlük diyeti paylasirsaniz biz de kendi capimizda ve sizin sayenizde birseyler yapardik <3

      Sil
  20. Arkadaslar nolur bi hftalik programi olan yazsin.blog sahibi seydamiza karsi mahcup dusmemek icn yazmiyor sanrm hadi biri ciksin detaylica yazsin noluuuuur

    YanıtlaSil
  21. ya bende istiyorum diyet listesini.lütfen yazarmısınız banada

    YanıtlaSil
  22. Merhaba enerjiniz beni çok etkiledi..Bende başlamak,hafiflemek istiyorum lakin listeleri göremiyorum ulaşma imkanımız yok mı yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Merhaba enerjiniz beni çok etkiledi..Bende başlamak,hafiflemek istiyorum lakin listeleri göremiyorum ulaşma imkanımız yok mı yardımcı olursanız gerçekten çok sevinirim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. Merhaba listenizi göremiyorum.
    Gerçekten çok motive edici yazmıssınız ama sanıyorum listeyi kaldırdınız çok üzüldüm mail atma imkanınız var mı ?

    YanıtlaSil
  25. Merhaba sanıyorum listeleri kaldırdınız.
    Tekrar paylaşabilirmisiniz, çok güzel ve gerçekten cok motive edici yazmıssınız bizi listelerden mahrum bırakmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Lısteler burada : www.vintageduygular.blogspot.com/2013/08/seyda-coskun-5-gunluk-diyet-listesi.html

      Sil
  26. pardonda ben neden dyet lıstesını goremıyorummm

    YanıtlaSil
  27. Merhaba oncelikle paylasimlarinizi cok begendim tesekkur ederim. Bende seyda coskunun programina basladim. Inatci bir kac kilom kalmisti ve suan onlardan kurtulmaya basladim. Kurallari sabirla takip ediyorum. Bugun 4. Gunum fakat dun aksam ve bugun oglen inanilmaz halsizlik ve bas donmem oldu. Ve bu beni endiselendirdi. Detoks gunlerini arka arkaya 3 gunden fazla yapmak sakincali mi. Bas donmesinin sebebi ne olabilir. Seyda hanimin yazdigi belirtilere gore insulin direncim de var. Cevap verirseniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba oncelikle paylasimlarinizi cok begendim tesekkur ederim. Bende seyda coskunun programina basladim. Inatci bir kac kilom kalmisti ve suan onlardan kurtulmaya basladim. Kurallari sabirla takip ediyorum. Bugun 4. Gunum fakat dun aksam ve bugun oglen inanilmaz halsizlik ve bas donmem oldu. Ve bu beni endiselendirdi. Detoks gunlerini arka arkaya 3 gunden fazla yapmak sakincali mi. Bas donmesinin sebebi ne olabilir. Seyda hanimin yazdigi belirtilere gore insulin direncim de var. Cevap verirseniz cok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diger tarafda ayni yorumunuz vardi,oraya cevabimi yazdim.
      Sevgiler

      Sil
  29. bende başlıcam da karabuğdayı nerede bulabilirim

    YanıtlaSil
  30. ben çalışıyorum ve bu söylediklerinizi iş yerinde uygulamam çok zor başka bi dünzenleme yok mudur çalışan için?

    YanıtlaSil
  31. merhaba hanimlar! karabugdayi nereden bulabilirim acaba bir fikriniz var mi?

    YanıtlaSil
  32. Ben de 53 kiloyum 45 olmak istiyorum inşallah bende de etkisini gösterir.. Kansızlık falan oluyomu acaba bu diyette sağlık sorunlarıyla karşılaşmak istemem

    YanıtlaSil

Yorum Gönder