Şeyda Coşkun ile Zayıflıyorum


Aslında Şeyda Coşkun'un Pozitif ve Dinamik Enerjisi ile Zayıflıyorum demek daha doğru olur.
Onunla tanışmak benim için bir dönüm noktası oldu. Hayatıma, kendimi en kötü hissettiğim zamanda bir melek gibi girdi. Hala da öyle!
Kilolarım benim tahmin ettiğimden de çok başını alıp gitmişti. Şeyda'nın bununla ilgili güzel bir yazısını paylaşıyorum.
Şeyda ile konuşmamızda ilk söylediklerimden biri: Tatlıya çok düşkünüm'dü.. Gerçekten de tatlı delisiydim. Yedikçe yiyiyordum. Ama sorun tatlı değildi.Şeyda'nın yukarıdaki yazısını zamanla anladım. İlk etapta tüm sorun yemekmiş gibi geliyor, ama gerçekten öyle değilmiş..
Zayıflatmaktan öte hayatımda birçok şeyi değiştirdi. Birçok şeyi güzelleştirdi.. Benim olumlu değişimim, benim tanımadığım insanların bile dikkatini çekmiş. :) Buna birazdan ve önümüzdeki, günlerde  değinicem..
Basında hakkında olumlu olumsuz şeyler okuyoruz. Ama en geç Gezi Parkı olaylarında basının gerçekle bağdaşmayan paylaşımlarda bulunduğunu gördük. Magazinde aynı şekilde. Önyargılarınızı bir kenara bırakıp, onu biraz da benden dinlemenizi isterim.
Diyetisyenlerden de üzücü yorumlar okuduğumu hatırlıyorum. Şeyda Coşkun paralı dostluk, paralı koçluk vb. şeyler okudum sosyal medyada. Bu ise külliyen yalan ve üzücü.. Bir insanı tanımadan atıp tutmak da günah ve ayıp ama.. Ayrıca twitter ve instagram üzerinden onlarca,yüzlerce insanlara yardım ediyor. Açık söyliyim ben olsam çatlardım :) Bu kızda Peygamber sabrı var diye düşünüyorum bazen. Ama o sabırla, iyi kötü yorumların hepsine dönüyor..
Bu işe başladığımızda Şeyda 'Bana kendini tamamen teslim etmeye hazırmısın?', diye sormuştu. İş disiplini bana almanları anımsattı. :) Gerçekten çok disiplinli ve işin peşini bırakmıyor! İnsanların kafasında sarışın ve güzel bayanların akıllı olamayacağına dair bir önyargı var, en geç Şeyda ile tanıştığınızda en az on kişiyi cebinden çıkarıcak zekası olduğunu göreceksiniz. Ve bu inancın  ne kadar yalnış olduğunu göreceksiniz. Sizin kendinizi kötü hissetmenize fırsat vermiyor. Öyle farklı bir enerjiye sahip ki, o olmadığı saatler bile sesi kulağımda, söylediklerini harfiyen uyguluyorum. Sizi sıkı sıkı tutuyor, kontrolü, sıkıntıya sokmadan, boğmadan, tam tersi en güzel haliyle sarıp sarmalıyor. 
İşin birde şu kısmı var: Zayıflamak isteyen benim, gidip gizlice yesem ne yazıcak?? Kilolar kime gidicek? Bunu vicdanı ile hesaplaşmasını kim yapıcak? Yemek isteyen tüm kontrole rağmen belki yer ama bunun faydası varmı? Yok. Benim zayıflama serüvenimi önümüzdeki günlerde okuyunca daha iyi anlıyacaksınız. Dilerim bu enerji sizi de olumlu etkiler ;)

İşin sırrı nedir diye soranlara:
İşin esas sırrı ne yemek ne de spor, işin tek sırrı Şeyda'nın kendisi... Sana aşıladığı enerjisi,heyecanı. Tarif edilemez pozitif, hayat dolu ve güzel yüreği. 
Tanıma şansınız olunca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. 

Onun izini ile size benim için hazırladığı diyet listemi paylaşacağım. Ben önceden kan testi yaptırmış ve tüm değerlerim iyi/normal çıkmıştı. 
Diyet Listesi değilde, yemek listesi demek daha doğru olur. Yıllardır zayıflayamayan, gram oynamayan insanların bile bu liste/esas Şeyda ile zayıfladığını biliyorum. Siz de kendinize söz verin, buraya paylaşın, ve yorumlarınızı gelip kontrol edin. 
Listeler dışında, hayatımdaki değişikleri de paylaşıcam. Ben Şeyda ile geçen her günü bir günlük gibi not ettim. Bunları da listelerin yanında  ve daha bir sürü bilgiyi paylaşacağım. Mesela uzun zamandır spor yapmamış insanları bekleyenler, önerilerim olucak. Çünkü bu esnada boş durmayıp bir sürü araştırma yaptım. Dilerim bunların da faydası olur.

Blogumu takip eden, yemek kültürü geniş kalabalık bir aileden geldiğimi bilir. Artık su böreklerinin, mantıların, tatlıların olduğu sofraya kendi yemeğimle oturuyor, ve canım çekmeden kendi yemeğimle doyuyorum. Bunu ailem zamanla takdir etmeye başladı ve kaç kişi, kimler diyete ve spora başladı bunları da paylaşacağım :)
Herkese sağlıklı, huzurlu günler diliyorum.

Yorumlar

  1. İşin sırrı buydu sanırım. Açıklama zamanı gelmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yeldacım işin sırrı buydu :)

      Sil
    2. listeyi benim için paylaşırmısınız ne yaptıysam zayıflayamıyorum çünkü

      Sil
  2. Heyecanınızı ben bile hissettim, o güzel pozitif enerji size fazlasıyla geçmiş :')) kilolu değilim ama çok dengesiz besleniyorum bu sebeple sürekli kilo alıp veriyorum biliyorum ki bu da normal değil. Yazılarınızı dört gözle bekliyorum :'))

    Sevgiler
    Gözde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hep diyorum işin sırrı :Şeyda. Ben sadece bu enerjiye aracılık etmek istiyorum onun izniyle.

      Sil
  3. Nasıl bir hanımmış merak ettim doğrusu ,şeyda hanım tüm bu yardmlar için hiç para almıyor mu gerçekten?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Hayır hiç almıyor. Peşinden koşan, onca ünlü, ünsüz isim var, herkesi kabul etmiyor. Paraya değil, yüreğe bakıyor. Gözü gönlü tok, gerçekten tok olmalı ki insan bunu başarabilsin. Umarım tanışır ve ne demek istediğimi anlarsın.

      Sil
  4. ben de merak ediyorum ne zaman paylaşmaya başlayacaksınız

    YanıtlaSil
  5. Çok merak ettim aslında benim de böyle birine ihtiyacım var:) Tebrik ediyorum;)Öpüyoruz;))

    YanıtlaSil
  6. Begüm Aydin hanim, yorumunuzu telefon numaranizi yazdiginiz icin yayinlamiyorum, umarim burayi tekrar okursunuz.
    Bu liste ile ben 1 haftada 5kg verdim,ama siz düzenli ve sıkı bir sporla beraber daha fazlada verebilirsiniz.
    Bunun dışında Şeyda'ya seydatrainer@gmail.com dan veya instagram veya twitter hesabından (seydacoskun) ulaşabilirsiniz. Şimdiden Mutluluklar ve çok güzel bir gün olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  7. canım ben diyete başlıyorum ama 3 gün dayanamayp bozuyorum.. bana öle bişey söyle ki devam edeyim lütfen tek eksik sensin :(

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,blogunuzla yeni tanistim...Seyda Coskun aramalari sirasinda..Öncelikle böylesine güzel,paylasimci,motive edici bir blog icin tebrik ve tesekkür ederim.
    Ben,sizin diyet sürecinizi ve basarinizi merakla okudum..Ve cesaret aldim..
    Umarim sizin kadar uygulaabilirim..
    Motivasyon ve paylasim icin tekrar tekrar tesekkürler...
    Isvecten sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  9. Seyda hanima nasil ulasabilirim

    YanıtlaSil
  10. Merhaba

    çok güzel yazmışsınız ,kadınlar hakkında önyargı çok günah ve ayıp

    şeyda hanımı yazınızdan sonra sevmeye başladım desem? önce nötr olan ben şu an arkadaşı gibi seviyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ben 4.gundeyim Şeyda Çoşkun listesi nde.asiri aç hissediyorum. Yani yemek yiyorum 1 saat sonra açlık öyle böyle değil. Sanirsin 3 gündür açım. Ilk üç gün baş ağrısı oldu. Şimdi baş ağrısı yok ama halsizlik var.Bi alışma sürecidir değil mi. Yorumlarınıza çok ihtiyacım var. Iyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      öncelikel tebrik ederim azminiz icin ve basarilar dilerim. Kesinlikle düsündügünüz gibi. Ben ve bildigim t+m bayanlar 3-5 gün ayni durumdaydi. Hatta ben agri kesici almistim 4.gün,basim cok agriyordu :P
      2.hafta hersey daha kolay olucak, merak etmeyin. Sevgilerimle

      Sil

Yorum Gönder