Bizim Yenge - 2

Burada bizim Yenge'den bahsetmiş ve haftayı bekleyeceğimizi yazmıştım. Gerçekten böyle güzel bir kadro varken ve hikaye böyle güzel başlamışken yapılan değişiklik tam bir fiyasko olmuş. Senaryo dili basitleşmiş, önceki ince esprilerin yerine amatör espriler almış. Üzüldüm gerçekten. Karakterler değişmiş mesela. Kılıbık bir Adem abi, kendinden emin ve zeki iken çaresiz ve saf bir Mehpare hanım, cadı bir Zeyno, çekinirken bir anda cıvıtan Gazanfer..daha sayıyım mı? Bu senarist değişikliği maalesef diziyi bitirmiş. Ve ne yazık ki artık Bizim Yenge'nin imitasyonunu izliyoruz...

Yorumlar

  1. Evet ya başlard açok iyidi mesela o Mehpare hanım kaynana sonuçta dimi çaçronken falan daha çok seviliyodu diziye tat katıyodu . Şimdi tadı kaçmış :(

    YanıtlaSil
  2. aaa bende son 3 haftadır diziyi izlemiyorum artık yapılan değişiklerin bir nedeni olmalı diye düşünüyordum fakat ne olduğunu bilmiyorum tamam şimdi oldu güzelim dizi gittiii

    YanıtlaSil
  3. ben izlemedim son bölümlerini tühh çok üzüldümm:((

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle haklısın Böyle bir diziye yazık oldu..:((
    Sevgiler
    Takibindeyim canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder