Bizim Yenge

Bizim evde acıklı,gergin dizi izlenmez. 'Çocuklar Duymasın'ı neredeyse çocukken izlerken bugün de aynı tadı yakaladığımız için devam ediyoruz. Eskiden hayal meyal hatırlarım 'Perihan Abla' ,  ve TRT'de 'Bizimkiler izlenirdi . Bizim Yenge ise hem bir aile dizi dizisi hemde sevdiğimiz oyuncuları bir arada topladığı için keyifle izliyorduk. Geçen zamanlarda 19.11.2011'de yayınlanacak bölümün yeni bir senaristin kaleminden çıktığını okudum twittterda. Bunu bilmeyen bir izleyicininde değişikliği anlamış olacağını düşünüyorum. Okurken samimiyetime inanmanızı istiyorum, eleştirilerimizin iyi niyetle olduğunu bilmenizi isterim ^_^ 
Şimdi eve gelsem, annemin, eşimin,kardeşlerimin,teyzelerimin ve tanıdığım aile bireylerimin karakterleri tamamen değişmiş olsa nasıl tuhaf karşılarsam aynı şekilde bu dizideki değişimide hoş karşılamadık. Ağır abi olarak bildiğimiz Adem abinin Zeyno ile atışmalarını keyifle izliyorduk, hop diye evlendiler. Evlensinler tamam, ama ağırlık bir yana oyuncu aynı iken karakter tamamen değişti. Öyle ağır bir insan masada eşiyle öpüşmeye yakın pozlar verir mi ailesinin yanında?
Otoriter Mehpare hanım'ın otoritesi uçup gitmiş,biraz kendi halinde. Yani sahneleri silik ve az..Zamanı doldurmak için portakal suları eklenmiş, yani heyecanın sürekli yukarıda olduğu dizi olmaktan çıkmış. Eskiden çay almak için reklamı beklerdik, veya koşa koşa doldururduk bardaklarımızı.Ama şimdi herkes çayını dolduruyor,dolaplarda birşeyler arayıp geliyor falan. Bir dizide senarist değişiyorsa bence köklü değişiklik yapmak yerine o çizgiye, ve özellikle karakterlere sadık kalınmalı bence. Yoksa büyü bozuluyor ne yazık ki :(  Limon satmanın taksicilikten daha iyi para kazandığı düşüncesi pek ütopik. Biraz hayalkırıklığı, biraz kaybolan heyecan olsada izlemeye devam edeceğiz. Umarız düzelir. Umarız eski senaryoya sadık kalınır. Konular daha gerçekçi ve karakterler eski haline döner. Şimdi Cumartesi akşamını bekliyoruz ;)


Not: Annem diyor ki: Belki bizim değişime alışmamız lazım o.O

Yorumlar

  1. bende sabırsızlıkla bekleyenlerdenim cumartesilerini:) çok neşeli, eğlenceli, samimi :)

    YanıtlaSil
  2. ben de pek sevmedim yeni halini.Koklu degisiklikler bir anda oldu.
    Bakalim nasil ilerleyecek

    YanıtlaSil
  3. :)) süper bende bir kaç bölüm kaçırmıştım sonra en son bölüme baktım amanın neler olmuş yadırgasam da tamammından keyif aldım son bölümün. demekki sebebi buymuş :D

    YanıtlaSil
  4. Hmmmm simdi anlasildi neden birden bire herseyin bir tuhaflastigini.Evet eski Hali daha bir keyifliydi, katiliyorum bu yapilan hat a ve bir an once telafi edilmeli.

    YanıtlaSil
  5. Diziyi hiç izlemediğim için bilmiyorum ve genelde hiç dizi izlememe sebebim işte bu gibi sebeplerden. Bir hikayeyi birden olmayacak bir yere götürdüklerinde ya da birden ana karakterler değiştiğinde ya da karakterler birden kişilik değiştirip saçma sapan davranmaya başladığında aman yaaaa deyip tv yi kapatıyorum. Haklısın eleştirmekte.

    YanıtlaSil
  6. Ben bu hafta şoke oldum. Geçen hafta da izleyememiştim. Ne zaman evlendiler diye şaşırdım. Bilmiyorum senaristin değiştiğini. Ne olur o havası kaçmasın dizinin.

    YanıtlaSil
  7. Bende hafta sonu dizinin yarısından başladım seyretmeye.Baktım bir sürü değişiklik eski tadı vermedi desem yeridir..Üstelik daha çok yeniydi herşey..Anlamadım gitti..

    YanıtlaSil
  8. bende birden ne oldu bunlara diyordum,demek sebebi buymuş :)
    Ekranda bu tarz dizi olmadığında seyretmeye devam edeceğiz bence .

    YanıtlaSil
  9. bende bişeyler hissettim ama anlıyamadım sebebini, yeni senarist aşıkların didişmesini istemedi heralde hemen evlendirdi sevenleri ama damdan düşer gibi oldu biraz...

    YanıtlaSil
  10. Başlangıçta izledik biraz biraz. Ama ben bu erkek annesi olaylarının böyle sempatikleştirilmesini hoş bulmuyorum. Ülkede ki biten evliliklerin yadsınamaz sorunlarını eşlerin ailelerinin çıkardığını düşünürsek... dedim ya hiç hoş değil.

    YanıtlaSil
  11. kaliteli esprilerin yerini basit espriler aldığından beri bende izlemiyorum. annelik tecrübelerinden faydalanacağım. dikiş dersleri alacağımı düşünüyorum senden

    YanıtlaSil

Yorum Gönder