Instagramin Algoritmasi, Yeni Dönem Sosyal Medya Insanlai - Biraz Sohbet


Hosgeldiniz . Mutlu haftasonu diliyorum. 

Bu aralar herkes Instagram in yeni algoritmasini konusuyor. 

Rahatsiz ediyorsa arastirip birseyler yapmali diyorum okurken icimden. Ama bu beni rahatsiz etmiyor. 

Hayati Sosyal Medyada olan, yasamayi orada sürdüren insanlar icin yasama tutunmak gibi birsey galiba.

Ben eski, blog dostlarimla irtibatta kalmayi, onlardan kopmamayi tercih ediyorum. Onun disinda, özellikle hayatimiza giren su garip sosyal medya figürlerini görmemeyi tercih ediyorum.

Siz de benim gibi bazen hayretle izliyor musunuz? Para insani nasil degistiriyor, hatta din, gelenek görenek bile anlamini yitiryor. Para ile kiyaslanan herseye uygun bir kilif bulunuyor akli mantigi kabullendirmek icin.

Abuk subuk hayat yasayan ve genclerin "örnek" aldigi insanlarin yasaminin, varolmayan dünyan icinde, bir tus ile bitecegini anlatmak lazim. Meslek sahibi olmak cok önemli. Hersey yikilsada ayakta tutan önemli dallardan biri. 

Tabii ben de modaya bazi akimlara katiliyor, kapiliyorum. Ama ayniyiz galiba.

Bu arada benim icin hic degismeyen, her zaman severek takip ettigim, hep ayni ölcüde kaliteli olan

insanlarin basinda Lacin geliyor. (google: Lacin Tenel)

ve daha nicesi. Hayatimi zenginlestiren, güzellikler katan kadinlar.

Iyi ki varlar ;)

Mutlu ve saglikla kalin










Yorumlar

  1. Çok doğru söylemişsiniz. Bir tuş ile biteceklerini söylemek bundan daha net bir anlatım olamazdı.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder