Beni Neden Takip Ediyorsun?


Bu blogu, Allah biliyor ki kaç kez kapatmayı düşündüm. Blog yazan kaç kişide aynı duygular içinde gidip gelmiştir. Hatta bunu paylaşanlar olduğunu da hatırlıyorum.

Beni, bazı arkadaşların aksine kıran olmadı. Ama okunmuyorum ne gerek var dediğim oluyordu.
İnsan ne kadar aksine düşünse de, hassas bir tarafını , satırlar arasına serpiştiriyor.
Önüne eğildiğin bir kağıdın üzerine kalbinden dökülen ışık tozları gibi, harflerin üzerine senden birşeyler dağılıyor.
İnstagram Story'de,
daldan dala atlayan birini neden takip ettiklerini sordum.
Gerçekten merak ediyorum. Bir konu üzerinden giden insanlar çok tutuluyor. Ama neden burdasınız.
Çoğu cevap eski blog okuyucusundan geldi :)
Bunun ardından huzur veriyorsunuz gibi cevaplar aldım. 
Çok mutlu oldum.
Burayı ihmal mi ediyorum ne..
Ama hayat var buraya sığdıramadığım. Ben deki benler var. Kendini moda olan akıma kaptıran, sonra kendini yeniden okul kapısına atıp öğrenme aşkına tutulan.
Var da var.

Söz vermiyorum. Ama arada sığınabilirim.
Görüşmek dileğiyle..
Mutlu kalın.

(Bu perdeyi az önce dikim aşamasında storylerde paylaşmıştım > instagram hesabim için TIKla..




Yorumlar