İnstagram, Hayat,

Instagram sonrası buraları unutmuş gibi görünsem de aslında hiç kopmadım.
Microblogging, buraları az biraz öldürdü. :) Bununla kalmadı, samimiyeti, saygınlığı, o sıcaklığı da alıp götürdü. Herkes ig.da hunharca birşeyler paylaşıyor. Bazen benim de frenim kopuyor ama yine de kendimi toparlayabildiğimi düşünüyorum. :)
Yani. Mükemmel değilim, bunun bilincindeyim en azından.

İnstagramda da, buradan kalan , benim için artık sanaldan da öte diyebileceğim, kalp bağımız olan, güzel insanların olması benim için mutluluk verici.
Bağımız, saygı ve sevgimiz aynı şekilde devam ediyor. 
Ve arada hala buraya yolu düşüp , ig dan: her mevsim tarhana tarifimden,sağlıklı kilo verme(dinner cancelling) ile ilgili sorular posta kutuma düşüyor.
O zaman 'demek ki burası ölmemiş / hala okunuyor', diye geçirip içimden bir umudun yeşerdiğini fark ediyorum.
Kaç ev taşıdım, kaç tecrübe biriktirdim, ve hala burdayım. Mutlu ve huzurluyum.
Umarım sizde öylesinizdir..
Sevgiler..

Yorumlar

  1. instagram daha kolay paylaşım yapmayı sağlasa da blogun yeri bambaşka... tabi ki blog dostlarımızın da... umarım bloglarını yazmayı bırakanlar verdikleri emeği hatırlayıp geri dönerler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dahil.umarim eskisi gibi yazmaya devam ederiz <3

      Sil
  2. birçoğumuz instagram olsakda gönlümüz buralarda sanırım. bugünlerde ben de çok buralardayım, umarım uzun aralar vermeden devam ederim. buraların hali bambaşka:))
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder