Evde Pul Biber Nasıl Yapılır


Uzun bir aradan sonra merhaba. Buraları çok özlemişim. Sanki biraz anne evi, çocuklu hissi veriyor bu blog :)

Eski yazılarıma baktığıma bazen gülüyor, bazen şaşırıyorum. Ama genelde çok güzel ve eğlenceli oluyor. Hayatta ç.o. ve ç.s. denen birşey var. Yanı çocuk öncesi ve çocuk sonrası :))
Çok eskiden hazır çorba yapan ben artık pul biberimi bile kendim yapıyorum.
Yalnış anlaşılmasın: çok takıntılı, sağlıklı beslenme delisi değilim. Ama kendin yapıp güzel şeyler çıkarmak çok keyifli. Birde tadı hazırdan güzelse değmeyin keyfime.
Yapımını aşağıda ki video da izleyebilirsiniz.
Ben yaklaşık 1.5-2 saat fırında bıraktım. Gördüğünüz gibi acı biber ve sarımsak kullandım. Bundan önce buna ek pancar da doğrayıp ekledim. Pancar yemeklere ayrı bir güzellik katıyor rengiyle. Dilediğiniz sebzelerle yapabilirsiniz. ;) 
Denerseniz afiyet olsun..



Yorumlar