Karabuğday Unundan Mantı

Merhaba
biliyorum buralara fazla zaman ayıramıyorum fakat hem vakitsiz hem de internetsizim bu aralar. Aslında sebeplerini
instagram'dan takip edenler bilir, vaktim de olmadığı için kısa kısa buraya karabuğday unu ile yaptığım, daha çok italyan Ravioli, yani bizim mantıdan biraz daha büyük mantımı paylaşmak istedim. Normal mantı hamuru gibi yaptım, sadece unu karabuğday unu ile değiştirdim ve diğer püf noktası ise : hamuru hazırladıktan sonra streçfolyaya sarıp bir gece buzdolabında beklettim. Hamur öyle rahat açıldı ki anlatamam :)
İçine salçalı patates ile doldurdum. Üzerine yoğurt ve salçalı tereyağlı sos döktüm :)
Un'lu lezzetlerimizden vazgeçmek istemeyen, özleyen, arada yaptığı kaçamak sonrası vican azabını minimumda tutmak isteyenlere gelsin bu tarif.
Bir süre daha böyle yemekli devam edicek. Takip de kalan herkese sevgiler.
Herkes mutlu kalsın ;)

Yorumlar