Quinoa Banana Pudding - Vegan/ Kinoalı Muzlu Pudding

Kinoa en sağlıklı yiyeceklerin başında gelsede,  kullanmakta zorlandığım da yiyeceklerin başında geliyordu. Çünkü bulgur,karabuğday, pirinç gibi pişince
yumuşamıyor sert kalıyordu. O yüzden hala kinoa kısırı, bana çiğmiş gibi geldiği için sevmiyorum.

İnternette araştırırken yabancı sitelerde bu tarife rastlayıp defterime not etmiştim. 3 renk kinoa mı da alıp denedim. Nefis! 
Çocuklar da bayıldı.
Siz de benim gibi kinoa ile mesafeli iseniz bu tarifler seveceğinizi düşünüyorum.
Denerseniz şimdiden afiyet olsun.
Mutlu kalın

2 yorum:

  1. puding güzel görünüyor. ben de denemek istiyorum tariflerinizi ancak bulamıyorum burada. siz nereden alıyorsunuz. Migrosda var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      evet migros ve organik reyonu olan büyük marketlerde ;) Sevgiler

      Sil