Yeşil Mercimek Salatası - Green Lentil Salad


Burada ilk defa denediğim tarifi bugün biraz farklı yaptım.
 

İnsan bir yemeğin tadını kayıt edince,
beyninde değiştirdiği veya eklediği 3-5 malzemeyi damağımda hissedebiliyorum..
Bu da öyle bir deneme oldu. Gerçekten çok nefis oldu. O tatlı tuzlu karışımı süsleyen karabiberinde çitayı yükselttiği nefis bir lezzet. Mutlaka deneyin. ;)

Not:

Ve instagram'da paylaştığım yazıyı eklemek istiyorum: 
..Nerden aklıma düştü bilmiyorum: Eskiden,çok eskiden ekmegin arasına yeşil üzüm ve beyaz peynir koyup yerdik.. Bu saģlıklı beslenme, organik şu bu arazileri filizlenmemisti daha. İyi ki öğrendik, araştırdık ve öğrenmeye devam ediyoruz ama bazı hatıralar tadıyla anılıyor. Birgün sevenlerle bu lezzeti tadmak bu keyfi yaşamak dilegiyle.. 🙏🙏💟

Bilen, seven var mı?

Mutlu kalın..

Yorumlar

  1. Ben biliyorum ve yazın yine yapıyoruz aynısını :) Beyaz peynir ve üzümün muhteşem birlikteliği sevilmez mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bilen dostlarla tekrar yemeliyim bende bu yaz ;)

      Sil
  2. Nefis görünüyor :) Elinize sağlıki ben bu tariflere bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder