Adım Adım Dikiş Fikirleri


Günaydın. Benim için gün çoktan aydınlandı ama olsun ;) sabah rutinimin sessiz olduğu andayım. Blogumda birşey farkettim, yeni görünümle beraber etiketlerde bir sorun oluşmuş sanırsam. Bunun için geniş zaman ayırmam lazım. Çünkü o etiket altında tüm yazılarım çıkmıyor. Yani blog sayfa sayfa oku beni diyor. Neyse..
Eskilerden birkaç dikiş projelerini paylaşmak istiyorum. Zaman nasıl geçmiş. Yazıları paylaşırken o an ki durumumu, hayatı falan düşündüm. Yaşanmış olan değiştirilemediği için asla gelecek gibi huzursuzluk yaratmıyor. İyisi de kötüsü de geldi geçti. Önemli olan kötüleri silmek iyileri sımsıcak bir hisle hatırlamak.
Neyse.. Şimdi şöyle bir göz atalım eski projelere ;)







Bunlar sadece birkaç tanesi.. Yakında yenileri gelmesi dileğiyle <3 p="">
Mutlu ve Huzurlu bir gün dilerim..

Yorumlar