Sağlıklı Kahvaltı Tarifleri - Çikolatalı Muzlu


Umarım günleriniz güzel geçiyordur.
Benim ufak kızımın burnu kapalı ve uyurken az da olsa mızmızlık yapıyor. Önüm arkam sağıl solum hasta. Bir yerden birşeyler kapıyor çocuklar ama buna da şükür. Çocukları eve kapatıp izole edemeyeceğime göre,  en azından çaylarlarla, sebzeler yani doğal vitaminlerle elimden geleni yapmaya çalışıyorum.
Tabii kendime de dikkat etmek zorundayım çünkü hasta olunca dinlenmek gibi bir lüksüm yok. Lüksü olanlar lütfen hasta değilseniz bile benim için şöyle koltuğa uzanıp ayaklarınızı uzatın ne olur ;))
Şimdi gelelim tarife. Aslında ben sabahları daha çok tuzlu şeylerle kahvaltı yapmayı severim fakat akşamları en son 17-18 gibi yiyince canım sabah tatlı şeyler çekiyor.
Bu da yarım, küçük çay bardağı yulaf ezmesi, 
1 küçük çay bardağı su veya süt
1 t.k. sade kakao
azcık tarçın 
haşlanır. Lapa haline gelince ocaktan alınır. İçine bal (tatlı isteğinize bağlı), elimle kırdığım 1 y.k. kadar ceviz eklenir. Üzerine muz dilimleri veya evde bulunan hangi meyve varsa.
Uzun bir süre tok tutuyor.
Denerseniz şimdiden afiyet olsun..


Yorumlar

  1. Tüm aileye geçmiş olsun. Hayatımdan şekeri unu kaldırdığımdan beri ki bu 4 ay önce oluyor giderek tatlı isteğimin de azaldığını gördüm ama çok nadir de olsa tatlı isteği baş gösteriyor özellikle o gün düzgün beslenmediysem( öğün saatleri sapıttıysa), işte senin bu tarifin tam bana göre teşekkürler. Bu arada 7 kilo vermeyi başardım:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder