Teşekkürler

Goethe : 'Ne yazık ki, gerçek bir teşekkür kelimelerle ifade edilemez.', demiş.

Son paylaşımım için çeşitli sosyal hesaplarıma,emailime gelen iyi dilekler için herkese yürekten teşekkür ederim. Allah bir daha, kimseye yaşatmasın. En kötüsü bu olsun..

Önümüzdeki günlerde bizim şu arap saçına dönen taşınma ile ilgili detayları anlatmak istiyorum. Takip edenler bilir, bundan birkaç zaman önce bahsetmiştim burada..Bununla ilgili olarak birkaç mail aldım. Haklı olarak ne oldu diye soruyorlar. Pat diye kesip atmak olmuyor tabii :) Bende herşeyi tüm detayı ile anlatmaya karar verdim.

Ve tekrar yarım kalan kitabım: Pi'nin başına geçtim. Büyük keyifle, her sayfasında yeni birşeyler öğrenerek, okuyorum..Ruhun alkalisi gibi.. Bütün serisini tavsiye ederim..

Ve bugün yeni kitap siparişlerimi de aldım. Onlardan da bahsedeceğim..
Herkese keyifli, huzurlu bir akşam dilerim..

Yorumlar