Kitap - Böğürtlen Kışı / Sarah Jio

Merhaba ;)

bu yazar ile sevgili Seyhan'ın sayfası,anlatımı ile tanışmıştım. Ramazan festivalinde bir kitap standında önüme çıkan kitabı düşünmeden aldım. Kalabalık ve aşırı sıcak olması nedeniyle içeriğini okumadım. Eve gelince aman Allahım!: İçeriğinden aklımda kalan ve kafamda yankılanan şu cümle '3 yaşında kaybolan bir çocuk ve anne!'
Al işte tam sana göre! Dedim. Anne, vicdan,kayıp kuzu. Öliyim daha iyi.. Burada, okumaya aslında cesaret edemediğimi, fakat malum mevsimden yaz, güneşin enerjisi ile daha bir güçlü olup başlayabileceğimden bahsettim. 
Benim gibi bu konularda herşeyin aksine çok cesaretsizim ne yazık ki. Dünyanın neresinde hangi din,dil,ırk ayırt etmeden! çocuklarla ilgili bırakın gerçek haberlere, hayal ürünü öykülere bile gelemiyorum.
Fotoğrafın altına o kadar güzel yorumlar geldi ki, ilk iki sayfasından sonra bıraktığım kitaba bu akşam başlamaya karar verdim.
Siz ne dersiniz? Okudunuz mu?

Huzurlu ve güzel bir haftasonu dilerim ;)

NOT_ Bu yazı altına yapılan tüm yorumları sildimm yalnışlıkla :(( 
Özür dilerim. İsimleri de hatırlayamıyorum maalesef. Bay xxx 
 kitap sever xxx
vb. nickler..
kusura bakmayın nickleri de tam göremedim, aklımda kalmadı :(

Yorumlar

  1. Hiç yabancı değilim o hisse. Gerçeklerini bırak hayal ürünü olaylara bile dayanamıyoruz, kaldırmıyor yüreğimiz. Kimsenin kuzusu kaybolmasa, kimse kimsenin kuzusuna ve başka canlılara zarar vermese keşke...

    YanıtlaSil
  2. Okudum gerckten cok duygulandim kitaplardaki kahramanlarin acisini paylasiyorum gbi hissediyorm

    YanıtlaSil

Yorum Gönder