Gizli Anların Yolcusu - Ayşe Kulin

Geçen günler öncesinde, burada paylaştığım ekmeğin kabarmış haliyle beklerken, 
türk kahvemi yudumlarken, bu güzel kitabın sonuna gelmiştim.


3günde biten bu kitap, ki çocuksuz bence 1-2günde bitecek kadar sürükleyiciydi.Usta kalem kendini belli ediyor.  Adamı peşinden sürüklüyor gerçekten. 
Konusu ilk başta 'aa yok canım' dedirtsede bence çok hayatın içinden ve 
pekala acımasız gerçekleri barındırıyor. 
Bora'nın kitabını okurmuyum bilmiyorun. Çocuk sahibi olduktan sonra böyle şeyleri kaldırmak zor geliyor..ve Ayse Kulin'in Handan romanını okuyup bununla karşılastırmak ise inanılmaz etkiledi. 
Insanoğlunun farklı algıları ile örülüyormuş kaderin ağları... 
..iki kitap'da okunmaya değerdi.
Farklı hayatlarda maceralı bir yolculuk etmek gibiydi..
Oturduğun yerde başka hayatları yaşamak gibi kitap okumak..

Keyifli,kalabalık,neşeli ve güzel bir haftasonu diliyorum ;)


Yorumlar

  1. Ayse Kulin cok akici ve keyif veren kitaplar yaziyor. Hayatini anlattigi gibi okuyunca cok etkilenmistim. Kadin yazar olmak icin yillarca ugrasmis. Kendisi cok daha bir takdir eder oldum ondan sonra...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öyle mi ? hangi kitabı? merak ettim şimdi ;) haklısın okuduklarımın hepsi çok akıcı ve etkileyici..

      Sil
  2. Kitabinin adi HAYAL. Cok ilginc ve etkileyici. Kadin 40 yil ugrasmis ve hic pes etmemis yazar olmak icin..Butun kitaplari gibi cok akici oldugunu soylememe gerek yok sanirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. alınca mutlaka paylaşacağım ;) Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder