Mutlu Pazarlar - (Duyuru)

Bu aralar sevdiklerimle kısa seyahatler yapıyorum. Kuzenim ve çekirdek ailemle Brüksel'e gittik
ve harika bir haftasonu geçirdik. Şu anda evimize döndük ve dinleniyoruz.
İnsan aslında tatil dönüşü dinlenmeye ihtiyacı varmış. Şimdi bizde tam'da bu fotoğraftaki gibi. 
Bir pazar nasıl geçirilir?
Aslında miskinlikten nefret ederim, ve genelde Pazar'ı kalabalık kahvaltı ile başlarız. Sonrası ailece gezmelere çıkarız. Doğa'da vey city'de dolaşır, bir cafe'ye oturur, insanları izleriz, sohbet ederiz. Dün Brüksel'de genç bir adam dikkatimi çekti. Esmer adamın sadece gözleri değil, kendi de parlıyordu. Belli ki heyecandan, orasını burasını çekiştiriyordu. Normalinde bunu kadınlar yapar. Saçıyla uğraşır, eteğini falan düzeltir. Otuzların ortasında olduğunu tahmin ettiğim adama  aşkın oku saplanmış diye düşündüm. Ve bu ok onu dinç gösteriyordu. Bir masaya geçip beklemeye başladı.
Ben bu aurayı yaratan kadını merak ettim ama biz kalkıp yolumuza devam ettik. Çoğunluk öyle istedi..
Neyse..
Sanal gazetelerin ana sayfasında bazen 'bomba gibi haber' başlığı okuruz ya, benim için bomba değil de çok sevdiğim biri ile yaptığım söyleşiyi yayınlayacağım yakında. 
Güçlü kadınların başarıları ile her zaman gurur duymuşumdur. Bu da onlardan biri. Çok yakında türkçeye çevirip paylaşacağım.
Herkese çok keyifli bir gün, enerji dolu bir hafta dilerim.

Fotoğrafların Kaynağı: Pinterest

Yorumlar