I Love Food & Friends

Bu aralar günlük yürüyüşkerim benim için bir lüks iken (4.5 aylık bebeğimin eli ayağı olduğumdan) bugün kızlarla felekten, eşlerden ondan bundan derken nefis bir gün çaldık.
Hırsızlığın tek ve en güzeli felekten çalınca oluyormuş.
 Tavsiye ederim :)
Birde kemikleşmiş sağlam kızlar varsa (ilkokuldan beri beraber olduğumuzdan biz küçük kızlarız hala) oh deymesin kimse keyfimize.
Sesimi bilmiyorsunuz ama sağlam kahkaha atıyıcımdır. Bazen sırf bunun için davet edildiğimi bile düşündüğüm olmuştur. Bugün bol bol kahkaha atarak neşe dağıttım..
Önce kendimizi Zara'ya attık, sonra çılgınca bir alışveriş yaptık. (Alışverişin neresi çılgın demeyin vallahi oluyormuş bizzat şahit oldum!)  Ardından en keyifli mekanlardan birinde yemek yedik. Ben ve karşımda oturan Psikolog dostum tavuklu salata yedik. Üzerindeki parmesan peynirini de görmezden geldik. Yani biz istersek hiçbir şey kilo yapmaz palavrasına inandırdık kendimizi ,ve uzatmadan daldık yemeğe. Salatanın sosu, rondodan geçirilmiş rukola, hardal,yoğurt ve minnacık sarımsakdan oluşuyordu. Of bu ne lezzet.. Evde mutlaka denemenizi öneririm. Önce hardal ve rukola rondodan geçirilir, ardından hardal ve yoğurt eklenir.
Özel bir kurum artı akıl hastanesinde çalışan arkadaşımın genelde anlatacağı çok oluyor. Bize ağır ve ve etkileyecek vakalardan asla bahsetmez. Sadece üstü kapalı geçer, ama komik olaylardan veya nöbet arkadaşlarından anlatacağı çok olur. Onun dışında yine insanlarla iç içe çalışan diğer arkadaşımızında hikayeleri bitmez. Bana ise yemeğimi yerken dinlemek düşer.Derken hem zaman geçer hem de mutlu mesut hepimiz eve döneriz. Evde de herkesin keyfi yerinde olunca, tanrım cennettemiyim dersin :)
İmza: Bugün cennette uğrayıp dönmüş şaşkın anne..

Yorumlar