3 Kitap Yorumları - Başucu Kitapları


1-) Fedai
'Hepimizin Bir Nedeni Var Yalnış İşler Yapmak İçin"..
Kitabın kapağında yazan bu cümle kitaptaki herşeyi açıklıyor aslında. Bir solukta okunacak, amerikan aksiyon-macera filmi izler gibi hissedeceksiniz kendinizi. Her cümlesinde şükredeceğiniz,bazen içiniz sızladığını hissedeceksiniz ,Fena ürkütücü,ironilerle dolu, sürükleyici bir kitap.@serrose nin (Sergül Kato - Yolun Neresindeyim Blogu) dediği gibi 2günde bitecek kitap.Ben cocuklar arası 5günde bitirdim. Gece emzirmeye kalktığımde bile birkac sayfa okumaya calıstım. Angara'nın ayazı vız gelir,karanlığında ortaya çıkan vahşetin yanında ...

2-)Özdemir Asaf kitapları liseden beri her zaman beni takip eden, beni anlatan, hissettiğim, yaşadığım bir başucu kitabı. Özellikle Yalnızlık Paylaşılmaz..

3-)Bir Psikiyatristin Gizli Defteri:
Bu kitap gercekten ilginç..Zaman zaman cok sasirdim.. Unlu bir psikiyatristin 30yillik tecrubelerinden sectigi kisa oykuler.. Neden 'o' hastasının öyküsünü anlattı dersek, genel olarak toplumda sıkça rastlanan veya sıradışı vakaları paylaşmış. Ne normalmişim be dedim içimden.
Özellikle psikoloğun kocası sosyopat adam beni şok etti. Oha diyor insan içinden. Halen dr. olarak çalışan yazarın bu kitabı okunmaya değer. 

Güzel bir gün olsun.. ;)

Yorumlar