Kitap:Bakırköy Akıl Hastanesinden Anılar-Dr.Latif R. Alpkan & Diyet & Detoks

Bu Akşam (dün) ailece 
detoks devrimi ve #kitap Keyfi yapıyoruz yaptık. Dr.Latif R. Alpkan'ın kitabını bitireli birkaç gün oldu. Bazen gülerek bazen düşünerek ama bir solukda okunacak bir kitap.1-3sayfalık anekdotlar var. Yani Sabah Trende, vapur'da, yolda okumak içinde iyi.Tarihle ilgili birtakım bilgilerde var. . Umarım yazmak istediklerini de kaleme ALIR #detoks #tarifi : Ispanak, greyfurt, zencefil, salatalık ve Tarcin. Esim ne hikmetse ICTI, Kisim içmedi. Muz ekleseydim belki içerdi. Denemek Lazim. O akşamı balıkla kapattı.ıspanağı salata olarak yedirdimgiden kg toplam: 5.6kg.emzirdigin icin menülere ek Günde 3kaşık pekmez iciyorum. arada badem ceviz de var. Uykusuz geceleri ertesi günü yürüyüşde zorlanıyorum. ama 45dk. Altina dusmemeye calisiyorum.Sırada bu kitaplar var. Hangisine başlasam?

Okudum ve:
Kitap traji komik olan gerçek hikayelerle dolu.. Kitaba yeni başlayanlar içinde iyi, 1-3sayfalık kısa öyküler. Tarih hakkında, hastane hakkında da ilginç bilgiler var.. Mutlaka okunmaya değer..

Yorumlar