Sağlıklı Doyurucu Kahvaltı Tarifi / Gebelikte sağlıklı Beslenme

Günaydın

33. haftaya girmeye az kaldı! Nasıl seviniyorum anlatamam. Hem kavuşmamıza hemde eskisi gibi yürüyüşlerime, eksik kaldığım herşeye devam etmeme az kaldı.
Dün uzun bir aradan sonra yaklaşık yarım saatlik bir yürüyüş yaptum. İnanılmaz iyi geldi.
Bulantılı, zor günler geride kaldı şükür. Şimdi size sabah kahvaltımı paylaşmak istiyorum. Oruç tutan arkadaşlar bunu sahurda , isterlerse yanında 1 dilim çavdar ekmeği, bol yeşillik ve sebze ile tüketebilirler. Ben yanına tarçın çubuğu ile beklettiğim yeşil çayımı içtim.
2 yumurtayı yağsız tavada, taze yeşil soğan ve roka ile pişirdim. Bir tanıdığım bana tupperware'nın mikrodalgada yumurta pişirme aletini hediye etti. Tüm malzemeleri karıştırdım, yumurtaya 1 y.k su ekleyip deniz tuzu ve karabiberle biraz çırptım. Aslında bu aletden pek umudum yoktu ama 3 dakikada nefis bir omlet hazırladı bana. 
Yanına bir yemek kaşığı kadar buffalo mozarella (Dr.Ayşegül Çoruhlu tavsiye ediyor) ve yine tostda kızartıp kabuklarını soyduğum 1 yeşil biber ve yeşil zeytinle yedim.
Mozarelle'nın üzerine kekik serptim. İşte bu kadar.
Şeyda'nın listeleri dışında tıkananlara fikir olabilir. Fakat bu diyet değil,diyet sonrası sağlıklı yaşam biçimini uygulamak isteyenlere uygun bir tarifdir.
Bilmiyorum belki diyete de uygundur ama peynir konusunda bir şey diyemem. 
Aklıma geldi: diyette Şeyda iki yumurta beyazı veya 1 tam 1 beyazı öneriyor.. 
Zaten herzaman işi uzmanına sormakta fayda var.
Herkese huzurlu,mutlu, güzel bir gün dilerim ;)

Yorumlar

  1. Sabah instagramda bu kahvaltıyı görünce hemen kalkıp maydanozlu omlet yaptım(ki normalde alerjim old için bi de fazla da sevmediğimden yemem!) ama canım çekti.
    (Canım çekiyorsa sebebi var 😉)
    Afiyetler olsun hamiş😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim. Maydonozlu da cok güzel oluyor, cok severim. Sana da afiyet olsun <3 ;)

      Sil

Yorum Gönder