Hayat, Devamı..

Tamam kabul ediyorum, bu ara fazla duygusalım, ama bu olayların abartılı olduğu anlamına gelmez. Sadece 'güçsüz olduğumdan' yükü daha ağır geliyor ve acısı daha uzun sürüyor. Bugün yüreğim hafifledi. Benzeri şeyler yaşayan, hisseden herkese ferahlık, huzur diliyorum.
Bu sabah kızımın öpücükleri,miss gibi kokusuyla uyandım

Niyeti bizi yataktan kaldırmak değildi. Birbirimize sarılıp sabah 07:30dan 10:20 ye kadar yattık. Aslında babacıdır kızım ama bu aralar bazı şeyleri hissediyor ve göbeği de görüyor ki tam bir anneci.
Bu da beni nasıl mutlu ediyor anlatamam. Doya doya anı yaşıyorum. Ona sarılmak,kokusunu içime çekmek, varlığı ilaç gibi. 
Reçetesiz ve en etkili ilaçlardan biri :)
Galiba bundan sonra hayalini ettiğim, kız annesi olmanın keyfini çıkarıyorum. 
Geçen sene aldığım puantiyeli oyuncak yemek takımını çıkardım. Bir haftadır onunla ve mutfak setiyle bana yapmadığı yemek kalmadı kuzumun. Köfte yanında Patates, Sebze yemeği, Çorba, :)) Sonra da beraber çay keyfi yapıyoruz. Bugün doğumunda hediye gelen Micky Maus oyuncağını çıkarmış dolaptan ve bir güzel ellerini yıkamış. Hem de kendi sabunuyla :)) Tabii sırılsıklam oldu bebek. Olsun, çok eğlendi.
Babasıyla bahçede koşturdu durdu.
Eşimde bu aralar bana : Bebeğim babacığın .... / 'Babacığım...' diye başlayan cümleler kurmaya başladı :)) Gerçekten gülmekten kendimizi alamıyoruz.
Sabah kahvaltılarımı meyve ve soya süyü ile haşlanmış yulaf ezmesi ile yapıyorum genelde. Yalnızsam yemek yerken mutlaka dergi karıştırmalıyım..
Şu aralar hayatım eskisi kadar yoğun olmadığı için kendimle daha fazla yalnız kalma şansım var. Mesela kızımı kreşe bıraktıktan sonraki saatlerde bol bol kitap okuyor, eski fotoğraflara dalıyorum.
Aslında anlatıcak o kadar çok anı var ki, hangisinden başlayacağımı bilmiyorum. Birde okuyan olurmu ki diye düşünüyorum..
Anlatılmaya değer o kadar çok hayat var ki aslında..Bazıları duyduklarım, bazıları gördüklerim.
İşte bu aralar böyle yuvarlanıyorum :)
Bu arada: 2. kuzumun cinsiyetini paylaşmışmıydım?





Fotoğraflar kaynak: Kendime ait olanlar ve pinterest..

Yorumlar

  1. Hic okunmaz mi !
    Mutlulugunuz hep boyle daim olsun , saglikla buyusun kuzularin. Cinsiyetini aciklamani da merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Başkalarını bilmem ama ben burdayım. Bi sıkıntım olmadığı müddetçe anılarınızı severek okur ve yorum bırakırım. Hayat bazen hatta bir çok kez bunalımda geçiyor zaten. Asıl keyif başka hayatları dinlemekte :)

    YanıtlaSil
  3. Allah hep boyle uzur versin ;) Bebişin cinsiyetini söylemedin sanırım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hepimize inşallah. Bir sonraki yazımda paylaştım :)

      Sil

Yorum Gönder