Noni'de Paylaşılamayan Hediyeler

Bu güzel takıları Noni'm bana göndereli 1 ayı geçti yanılmıyorsam.
Fakat ben burada paylaşamadım. Çünkü benim küçük tosbağam bunlara el koymuştu.
Sonunda bugün yine takmış kokoş kokoş gezerken, kriz yaratmamak için hiç oralı olmadım.
Gizlice takip edip sakladığı yeri buldum :)
Ama fotoğraf çekerken yine yakalandım. 
Hanımefendi başımda bekleyip doyamadığım takılarıma el koydu.
Dur bakalım sonunda kim kazanacak :P ;)
Yıllardır tanıdığım, ailece gökten inen melek olduklarından şüphelendiğim güzel Nonim'e çok teşekkür ederim.
Sanal en keyifli,en güzel ve dolu dolu dergi niteliğinde bir blogu var Nonim'in.
Ayrıca sayesinde Rusya'daki en güzel müzeleri de gezmiş kadar oldum :)
Bloguna bakmak için NONİM i tıklayabilirsiniz.,
El emeği bu harika takılar benimde olsun diyorsanız buyrun NONİ'S STORE a bakın.
Çok teşekkür ederim Nonim, ellerine emeğine sağlık <3 p="">

Yorumlar

  1. Canım Ena'cığım ne tatlısın duygulandırdın beni, senin benim kalbimde yerin bambaşkadır, bunu sen zaten biliyorsun ;) Keşke bu yaz ablam geldiğinde biraraya gelme imkanımız olsa ne harika olur di mi ;)
    Ahhh minik prensesi ben yerim o istesin ben ona da ayrıca gönderirim yaptıklarımdan! Kız bebişler böyle işte benimki de şimdiden bileziklerimi alıp minnacık bileğine takmaya başladı :) Çok öpüyorum seni ve tatlı prensesini! Mucuk mucuk!

    ps: Ahhh sen benim bir de cadı halimi görmelisin, melekten eser kalmıyor o zaman inan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinde yeriniz bambaşka canım benim. Bir gün Şeytanın bacağını kıracağız Nonim!. Çok çok istiyorum..Bu sene gobişimle sadece 15gün kalacağım TR de,sana ig de yazmıştım..
      Senin maviş prensesini çok çok öp benim için. 3 yaşına geldiğinde benim kuzum gibi hiçbirşey taktırmazsa sakın şaşırma ;))

      Sil

Yorum Gönder