Şeyda Coşkun Diyet Günlüğüm - 6.gün

 6.gün
__________________________________
6.Gün:Günlük: Bacaklarımda halen ağırlık var ama düne nazaran çok iyiyim. (9.günden itibaren birşey kalmamıştı zaten) 
Kalkar kalkmaz 2 bardak ılık su içiyorum.
Büyük aile Pazar kahvaltısına toplanıyor..
Sofrayı kurup herkes masaya geçene kadar kadar 2 bardak daha su içiyorum. 
Tereyağlı tava poğaçasının kokusu evi sarmış...Off..
Ve sıcak bazlama var..
Yumulmak vardı değil mi??  Yersem peki ne olucak? Mutlu mu olucam mutsuz mu? ..
Ben mutlu olmayı seçiyorum ve afiyetle reçelli ekmeğimi, çay eşliğinde içiyorum.  Herkes yerinden kalkamazken ben sabah yetiştiremediğim yürüyüşüm için kendimi dışarı atıyorum! 
Öğlene tatlı tabağı kadar soğanla yağsız tavada,biraz da su ekleyerek kavurduğum ıspanakları yiyiyorum. 
Akşama tabağımı bitiremiyorum bile. 
Artık açlık diye birşey kalmadı, kendimi çok iyi hissediyorum, süperim! ;)

Yorumlar

  1. merhabalar sizi takip ediyorum kısmetse bende bayram sonrası başlıyorum siz 3 hafta sonunda nasıl beslendiniz ve birde kilo vermenizde bir azalma oldu mu teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar insallah sizde dilediginiz kiloya ulasabilirsiniz. Ben 26günde 10.1kg vermistim. Beslenmeme daha dikkat ediyorum. Az yemek,bol su, sevdigim yiyecekleri saglikli alternatiflerle degistirmek en önemlisi.Cünkü birseyden vazgecmek cözüm degil. Kolay gelsin ;)

      Sil
    2. Merhaba rica etsem listeyi sadece bir gunlugune yayinlarmisiniz

      Sil
  2. merhaba sizi takip ederek başlıyorum bugun.instagramda da yazmıştım. en büyük takipçiniz benim! :) şuan siz kaçıncı gündesiniz ve toplam giden kilonuz kaç onu da yazarsanız daha çok motive olurum,10 kg müthiş bir rakam..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. ben de sizi takip ediyorum ..şeyda hanım ve size güveniyorum..4 günde sağlıklı pişirme tekniği ve sporla 1 kg verdim ama 25-30 kılo vermem lazım..bu beslenme konusuna ezelden ilgiliyim zaten.. size gelişmeleri yazıcam:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder