Şeyda Coşkun Diyet Günlüğüm - 5.gün

Mutlaka her sabah tartılın! Bu motivasyonunuzu ayrıca yükseltecektir ;-)

Şeyda Coşkun Diyet Listesi - 5.gün
__________________________________
5.Gün:Günlük: Bugün Cumartesi ve Kahvaltıda çok kalabalığız. Kuzen bazlama yapmış, sucuklu yumurta var birde. Sonra benim çok sevdiğim kaşarlı tost yapılıyor. Kayınvalidem: Kızım1 lokma yesene, diye diye bütün masadakilerden uzatıyor. Biri bana gidip kepekli tost alıp tost yapmış :) 'Aman bir lokmadan, bir tanecikten bişey olmaz..'
Hepsi miss gibi kokuyor, çoğu bahçe mamülü veya çiftlikten, yani iyi olduklarından,lezzetli olduklarından şüphem yok. Ama hepsine sabırla 'Hayır', diyorum. Bazen bunalsamda yine kibarca 'Yok yemiycem sağol', diyorum. Yeter uleenn diye bağıracak halim yok. Lokma lokma yiyiyor, arada çocuklarla ilgileniyor, büyük çocuklarla sohbet ediyorum. Bakıyorum ki acaip doymuşum, son lokma omleti de yiyince tıka basa dolu hissediyorum kendimi.
Bu arada aileden iki kişi daha 'diyete başlamış' :) Kararlılığımla insanları etkilemek güzel birşey :)
Dikkat: İnanılmaz hamlanmışım! Bacaklarım, özellikle diz kapaklarından yukarı doğru taş gibi oldu,inanılmaz ağrıyor! Şeyda buz presi yap,soğuk duş al diyor. Uzun zaman spor yamayan insanlarda, spora başladıktan 3-4 gün sonra normalmiş bu ve geçiyormuş. Soğuk duş biraz dindiriyor ağrıları..Hepsi geçicek biliyorum..

Yorumlar

  1. AZMİNİZ ŞAŞIRTICI TAM DESTEK BİZDEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Darısı isteyen herkesin başına ;)

      Sil
  2. Tebrikler , başlamak yolun yarısıdır. Yakında bende başlayacağım, bebeğimin düzenini oturtayımda öncelikle.

    YanıtlaSil
  3. Tekrar merhaba. Pilav tarifi hakkında biraz daha detay verebilir misiniz? Bir de bir tabak yedim demişsiniz. Ne tabağı? Tatlı- yemek? Bir de ne kadar bonfile yediniz? Izgara - haşlama? çok teşekkürler ve tekrar tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal yemek tabağı, ama dolu dolu değil. Izgara da haşlamada olur. Yaklaşık 150gramm yedim. 150-200 gr sorun değildir . Teşekkür ederim ;)

      Sil

Yorum Gönder