LoVe Your Energy!!! & Bizden Haberler

O kadar çook güzel mail alıyorum ki. Buradan herkese tekrar tek tek teşekkür etmek istiyorum. 
Bizim enerjimiz onlarca güzel insanı motive ederken aynı şekilde bizimde motivasyonumuz artıyor.
Konu aslında kilo konusu değil, işi beyinde çözebilme çabası ve altında yatan gerçek sorunlar. Beraber bunları aşmak, zayıflamak, kendine güvenmek, mutlu olmak, o mutluluğu çevremize yansıtabilmek asıl mesele. Bunu beraberce başarıyoruz. 
Herkesten Allah razı olsun. Dilerim ki isteyen herkes hedefine ulaşır.. 
Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum. 2-3 gün geciksede tüm maillere dönüyorum. Bu soruda sık geliyor: Ve evet, tabii ki mailleri Şeyda ile de paylaşıyorum. 
Gelelim bize. Kuzum büyüdükçe herşey daha heyecanlı, daha eğlenceli olmaya başladı. Çünkü meleğim iyice konuşmaya başladı. Duyduğu herşeyi tekrarlıyor!
Misal: 
1-- Bahçede babasını ararken: Ömeer nerdesin be evladım. Nerdesin hadi gel yanıma.. :)))(Babaannesinden/Dedesinden duymuş olabilir)
2-- Hacı dedesine: Sevgilim, minik kuşuum gel !!! Off bu da bizim kelimelerimiz.. Çok utanmıştık :)) Anne babalığın da okulu yok ki, bizde bazı şeyleri yaşayarak öğreniyoruz. Rezil olarak demek lazım. (Gerçi dedemiz pamuk gibi adam ama olmaz ki :) )
3-- Nerdesin be adam seni bekliyorum.. (Kuzenin eşine seslenişi)
4-- Birde yere birşey döktü veya kırdımı, veya yapmaması gerektiği halde yaptımı: şşt bişey olmaz annem, bişey olmaz .. birde ses tonunu duymalısınız. Kızmayı bırak gülmemek için kendimi zor tutuyorum!
5-- Birisi veya çocuklardan biri bişey dökse vb. : Ah be kızım ah ve evladım, ah ah! :))

6-- Vee: Sükrü beeey , Sükrü beeey, sofra hazır! :)))) (Bu da benim anneannemin dedeme seslenişi) Skype, Tel görüşmelerinden aklında kalanlar


(İlk kare: 2008 Gürcistan , 2.Fotoğraf: Yeni diktiğim elbise..Kumaş Amerikadan sipariş, kalıp eski Burda kalıbını biraz değiştirdim.)

Yorumlar