Çocuklar İçin Sağlıklı Tarifler- Önümüzdeki Günler

Bu aralar sağlıklı beslenmeyi yeniden öğreniyorum. İpin ucu feci kaçmışken, günlerden birgün bir mucize ile kendime geldim. 
Şimdi kapıda Ramazan ve bizim evde hazırlıklar çoktan başladı.  
Kayınvalidem içli köfte,mantı ve kuru yufkalarını yaptı. Evler ikinci bahar temizliği ile pırıl pırıl oldu. Yani biz Ramazan'a, Ramazanda'da sağlıklı yemeye hazırız..!
Şimdi gelelim tarifimize..
Kepekli Erişte, Mısırlı Havuç Salatası ve Köfteli,Soğanlı Nohut.
Köfteye: kepekli ekmek,maydonoz,kekik,karabiber, 1Tatlı Kaşığı Labne,Yumurta, çok az deniz tuzu.
Soğanları çook az (1Tatlı kaşığı) fındık yağında kavurdum, köfteleri ekledim, sonra salça ve en son nohutları ekledim.En son Suyu ekleyip kaynayınca 5 dakika daha ocakta bıraktım.
Çocuklarımıza,bize afiyet olsun ;)
Önümüzdeki Günlerde, yani Ramazan için Yemek Tarifleri paylaşmayı istiyorum. Her zaman lezzetli, çoğu zaman sağlıklı, bazen hafif ama mutlaka doyurucu tarifler planlıyorum..

Yorumlar

Yorum Gönder