Bizden Haberler - Diyetle İlgili Sorular


Benim en sevdiğim, bana enerji veren, gerekiyorsa da moral depoladığım şeylerden biri arabada müzik dinlemektir. Şöyle sesini de açarım, yeşil, mavi, bazen kahvenin her tonunu almış yollarda keyifle gideceğim yere giderim.
Her mevsimin kokusu ayrı düşer yollara.
Müzikle beraber bu kokuları içine çekmenin zevki ayrı olur..Mest olursun bazı günler..
Özellikle de çocukluğumun geçtiği doksanlar,doksanların müzikleridir. O zamandan kalan birçok albüm arabamda vardır. Bugün BenDeniz'i dinledim. Hiç unutmuyorum, o zamanlar ben 10-12 yaşlarında, deli bir Sezen Aksu aşığı, annemlerle çaybahçesinde oturuyordum. Upuzun saçlarıma bile acımamış Sezen gibi  kestirmiştim. :) İşte o çaybahçesinde : 'önce heyecandan,sonra yaşlılıktan titriyor, titriyor....' dedikçe içim titremiş : 'Sezen Aksu benden habersiz nasıl albüm yaptı??' diye aklımdan geçen ilk cümleyi dün gibi hatırlıyorum. Sanki önceden arayıp izin alırmış manasında değil :) ama o kadar takip ediyordum ki, nasıl haberim olmaz diye hayıflanmıştım. İşte bu ses Ben Deniz'di.. O albümü en sevdiğim, aklımda kalan ve hala severk dinlediğimiz albümüdür. Acaba şimdi ne oldu diye aklımdang geçirdim.
O klibindeki ilk çıtı pıtı Ben Deniz ve sonrası mayalanmış hamur gibiki haliyle hatırlıyorum.
Ses seda yok değil mi? Oysa öyle muhteşem bir sesin daha iyi değerlendirilmesi gerekirdi bence..
Dikişle ilgili mailler alıyorum devam ediyormusun diye. Evet tabii ki ediyorum. Dikiş de sevdiğim hobilerimden biri. Kendime olmasa da kızıma dikmeye devam ediyorum ;) (Bakınız üst resimler)

Diyetle ilgili o kadar mail alıyorum ki. Bazıları Şeyda'nın yönlendirdikleri bazıları ise blog sayesinden bana ulaşan onlarca  yazan / arayan güzel insan. Elimden geldiğince yardımcı olmaya, destek olmaya çalışıyorum. Sık sık da listenin devamını isteyen var.
Dost kazığı yemek istermisin? diye soruyorum. İşte bu da böyle birşey. Bende bana güvenen insanları üzmek, sarsmak, ayıp etmek, günaha girmek istemiyorum. Sonuçta Şeyda bu işten para kazanıyor. Ve bu kadarını paylaştığımızdan dolayı bile rahatsız olan müşterileri var. Oysaki hep yazmışımdır: Bu liste bana özel. Sağlık sorunu /kronik rahatsızlığı olmayan herkes uygulayabilir. Benim kadar kilo verirmisiniz veya fazlamı verirsiniz o da kişiye bağlıdır.. Elden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz. Bunu yazıştığım hanımlarda onaylayacaktır. Anlayışınıza sığınıyorum.
Ne kadar verdin diye soranlara: 4 haftada tam 12.9 kg verdim. Yılmayın, bırakmayın, mutlu son bizim olsun! ;)

24 Eylül - 30 Eylül 2013 de İstanbul'da olacağım. Aslında Bayram da'da tekrar İstanbuldayım ama aileme zaman ayırmak istiyorum. 24 Eylül'den itibaren görüşmek isteyenler bana yazsın. Görüşmeyi heyecanla beklediğim birkaç blogger  & anneler var. Azzcık kaldı ^_^ geliyorum..!

Yorumlar

  1. Bu diyeti denemek için sabırsızlıkla Ramazan'ın bitmesini bekliyorum. İnşallah bende başarırım bu kez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basarirsin Insallah. Bizi haberdar et gelismelerden. Simdiden Kolay gelsin ;)

      Sil
  2. ben de inşallah deneyeceğim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder