Vintage Girls Top - Vintage Çocuk Bluzu

Geçen haftalarda elime Heather Bailey'in bu kumaşını alıp birşeyler yapmaya karar verdim. Tamamen hayalgücü ve kuzumun sevgisi ile ortaya böyle bir sonuç çıktı..
Bu Bluz tamamen kendi tasarımım. Kalıbın üst kısmını eski bir Burda dergisinden birkaç değişiklik yaparak kullandım..
bu ayın 18 inde 2,5 yaşına basan kuzum tam 116 beden giyiyor.. 
Bel kısmına hazır biyeyi ikiye katlayıp üst tarafından diktim. Vişne düğmelerin olduğu şerit kumaşın kenarlarınıda beyaz biye kullandım.. 
Giydiği gün komşu'nun kızına 'Baak anne dikti' dediğini duydum. :)) Birde konuşuyor ki sormayın. Öpe öpe bitiremiyoruz bal akan dudaklarını..

Yorumlar

  1. Vintage olan her şey çok hoş bence de !

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım, güle güle kullansın kuzuş:)

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş.kumaşın deseni rengi çok hoş..

    YanıtlaSil
  4. ne şeker olmuş maşallah ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş, gülerek giysin minik yavru

    YanıtlaSil

Yorum Gönder