Vişne Kebabı Gaziantep Mutfağı

Dün bu kareyi instagram'da paylaşmış, tarif denemeye bugünden (dünden) itibaren başlayacağım demiştim. Kitap büyük bir özenle, hepsi işinin ehli olan usta eller tarafından hazırlanmış. Tarif dışında bir sürü bilgi, yöresel lezzetler hakkında bir kaç cümle de var. Yani sırf yemek kitabı değil, bahçede veya parkta oturup okumaya değer bir kitap. Tarifler mevsimlere göre ayrılmış..

Vişne Kebabını Yaparken birkaç değişiklik yapmak zorunda kaldım. Mesela taze vişne yoktu, cam kavanozdan kullandım. Suyu da zaten şekerli olduğundan tarifdeki şekeri eklemedim. Birde tırnak Pideyi almayı unutmuştuk, normal pideyi ortadan kesip biraz yağda kavurdum.
Yukarıda tarifde göreceğiniz gibi köftecikler suda haşlanıyor. Ben tavada az yağda kızartıp peçete üzerinde beklettim..
Evde herkes bayıldı :)
Hem çok lezzetli hem de yapımı zor olmayan bir tarif..
Güzel bir misafir yemeği olarak da uygun bir tarif..
Ben kitaplarımı kitapyurdu'ndan sipariş veriyorum. Düzgün çalışıyor, iyi hizmet veriyorlar.  Ve E-maillere hemen dönüyor, sorunlarınızla ilgileniyorlar. Siz de kitap sipariş vermek isterseniz tavsiye edebilirim.
Bu kitap dan tarifleri denemeye ve paylaşmaya devam edeceğim. 
Herkese güzel bir haftasonu dilerim ;)

Yorumlar