Burda Dergisi Ekim 2012 Sayısı ve kısa kısa

Ekim Burda dergisi elimde :)
Güzel ve dikmeye hazırlandığım kalıplar var.
Birde Burda easy'i aldım. Ve bunda da güzel modeller var. Hepsini paylaşacağım.
Burada bahsettiğim yüz maskemi biraz önce yaptım. Buzluktan bir adet çıkardım :) Hatta kaşıkla yarısını da alabilirmişim. Yüzüme,boyun, dekolte ve ellerime sürdüm. Maskem buzluktan çıkar çıkmaz çözüldü. 5 dakika sürmedi. Şimdi yüzüm yumuşacık. ;)

Birde bir anne var iş arıyor: Eylül'ün annesi.. Bir bakın belki yardımınız dokunur. Öyle olursa ne mutlu size ;)
Herkese huzurlu ve mutlu bir haftasonu diliyorum.. 

6 yorum:

  1. ben de söylediğiniz gibi zeytin yağını sürüp yüzümü buhara tuttum gün boyu cildim yumuşacıktı. yeni bir post yayınlamanızı bekledim teşekkür etmek için bu konudan bahsetmenizde isabet oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Binnur senin yazdiginda harika! Bende bunun eskiden yapardım, iyi ki hatırlattın! Rica ederim, sevgiler ;)

      Sil
  2. aa, çok kıskandım , şirin yeşil ülkemde ilk çıktığı gün alıcam iki dergiyi de:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim bu inceliğin için.

    YanıtlaSil
  4. Modeller güzelmiş:) Senin diktiklerin nasıl olacak merak ediyorum eminim harika şeyler çıkacak karşımıza.

    YanıtlaSil
  5. Aaa siz yurtdışnda msınız? neden bu kadar erken geliyor size :)) kıskandım doğrusu. Şimdi maskeye bakıcam, bu sıralar -malum kış geliyor- yüz bakımına ihtiyacım vardı.

    YanıtlaSil