Yemek Kitaplarim ve biraz Sohbet


İnstagram' da aktif olmak çok kolay ve keyifli. Anında yaşadıklarınızı, aldıklarınızı, yediklerinizi, gördüklerinizi paylaşabiliyorsunuz. Bloga 10 da 1 i ni ekliyorsunuz. Birde blog zaman alan bir iş. Ben kızımdan vakit buldukça buraya yazabiliyorum. 
Geçen günlerde amazon' dan iki kitap siparişim geldi. Biri Londra'nın meşhur The Humming Bird Bakery' nin diğeri ise
Martha Stewart's Cupcakes. Bir defa baştan biliyorum ki, bu tarifleri yaparken yazan şekerin miktarını  yarısı/ üçte ikisini kullanacağım. Çünkü Amerika'dan gelen tarifler bize göre çok tatlı. Birde üzerine gelen bol pudra şekerli kremalaları da göz ardı etmemek lazım.
Paris'deki Pierre Hermes gibi (o kadar olmasa da) Hummingbird Bakery'de sandığımızın aksine küçük yerler. Ben devası bir mağaza sanmıştım fakat özellikle Pierre Hermes'in yeri benim mutfak kadar bişey çıkmıştı o.O 
Önümüzdeki sezon bu kitaplardan deneyeceğim tarifleri sizinle paylaşacağım, bunun için hazır olun :)
Bunun dışında her tarifine harfiyen güvendiğim ve adının hakkını veren
bu kitabı yıllar önce New York'da yaşayan bir arkadaşım hediye getirmiş 'Tam sana göre bir kitap' demişti. Ve gerçekten de çok sevdiğim, tam bana göre bir kitap.
Ama bu kitap'a karşı haksızlık edip uzun zamandır raftan almamış tarif denememiştim.
Bunuda önümüzdeki zamanda sık sık okuyacağınızı 'ümit' ediyorum :)
Sizin önereceğiniz kitaplar, özellikle yemek üzerine varsa paylaşırsanız sevinirim. 
Bizde ise pek bir değişiklik yok aslında.. Kızımla mahallemizde geziyor, ara sıra bize uğrayan güzel havanın tadını çıkarmaya çalışıyoruz.
Herkese sağlıklı,huzurlu ve mutlu günler dilerim ;)

Yorumlar

  1. Lovely posts and blog! Would you like to follow each other?

    YanıtlaSil
  2. Çok kaliteli kitaplar gerçekten çok şanslısınız

    YanıtlaSil

Yorum Gönder