Nutella Brownie (Bloglardan denemeler) ve Sohbet

Aslında anlatmaya nereden başlasam bilmiyorum. Tatlıya benim kadar düşkün olmayan eşim bile : 'Başkaları ile hiç uğraşma' , diyerek 3 adet götürdü. (Tabii uğraşırım, Gökçe'nin sayfası tarif Cenneti)
Bu tarifi keyifle takip ettiğim bir blogdan aldım. Gökçe'nin blogu kakaolupasta.blogspot.com'dan.  Yazdığı püf noktalara da dikkat ederek 100 % harika lezzetler çıkardığımı gördüm. 

Gökçe nin yazımıyla tarif:
(1/2 cup nutella

1 large boy yumurta


5 tablespoon un 


1/2 cup iri kıyılmış fındık 






Nutella ve yumurtayı  çırpın.Ardından unu ekleyin ve muffin kalıplarınıza yerleştirdiğiniz muffin kağıtlarına 3/4'ü dolacak şekilde harcınızı doldurun.Tepelerine kıyılmış fındığı serpin. 180 derecede ön ısıtmalı fırında 11-12 dakika pişirin.)
Bundan önce Chocolate Mascarpone Brownie tarifini denemiştim, ve çok beğenmiştik..
Paylaşıcam paylaşıcam diye diye.. bugüne kısmet oldu. Çünkü bugün eşimin uzmanlık alanı olan et yemeklerinde bize ziyafet çekmek istedi. Yani kendi aramızda keyifli vakit geçirelim dedik.
Ben malzemeleri hazırlarken, ve yanında bol tereyağlı pilav yaparken eşim kuzumla bahçede
odun ateşini hazırlamaya başladı.
Sonra sacın üzerinde sac kavurması yaparken bende kaç gündür aklımdan çıkmayan bu tarif için doğru zaman olduğunu gördüm.
Tarif, evde her zaman elimizin altında olan 4 malzeme ile hazırlanıyor. Hadi fındık olmadı 3 olsun, sonra üzerine ceviz de olur, antep fıstığa da.
Nefiss bişey, anlatamam. Ama siz yaşayabilirsiniz, mümkün. Mutlaka girip tarifi alın ve yapın.
Bir güzel tarafıda 3 dakika da hazırlanıp 8-10 dakika da fırında kalıyor. Taş çatlasa 10-14 dakika da elinizde misafir için, kendinizi veya ailenizi şımartmak için harika bir tarif var.
Sonra siz de eşim gibi ' Başka tarif ile uğraşmaya gerek yok', diyebilirsiniz ilk başta.
Veya benim gibi eşiniz bahçede 'yemek hazır' diye çağırsa bile herşeyi bırakıp koltuğun bir köşesine yayılıp kaçamak yapabilirsiniz.
Mutlaka denemeli ve Gökçe'ye ve bana geri dönmelisiniz.. Merak ediyorum sizde benim kadar sevdiniz mi?
Tarifi Gökçe'nin sitesine bakmanızı istediğim için yazmıyorum. Çünkü o sitede daha neler var, görmenizi istiyorum.
Birde fazla vakti olmayanlar, çalışan, zamansız anneler içinde bire bir kurtarıcı bir tarif. Ve fırında gerçekten fazla bırakmayın.Ben bir dahaki sefere 1-2 dakika daha kısa bırakıcam fırında. 
Herkese huzurlu,mutlu geceler ;)

Bugün öğleden önce, kuzum komşu teyzenin çiçeklerini öperken. Asla koparmaz, ya eliyle sever,ya da öper. Bu yüzden ' çocuklar ne isterse yapabilir' diyen yaşlı teyzenin en sevdiği çocukmuş kuzum, bugün öyle dedi ve bir avuç mürdüm eriği verdi :))

14 yorum:

  1. Ellerinize sağlık.Afiyet olsun,Selamlar:)))

    YanıtlaSil
  2. Tarifi en kısa zamande denemeyi düşünüyorum. Sonucunu bildiririm. Servis tabağınız da çok şık bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. merak ettim bu tarifi:) ilk resim gözüme pek romantik göründü çok hoş:)

    YanıtlaSil
  4. Bloga gittim ama ölçüler bana yabancı geldi. Ölçüleri normal mutfak,kaşık,fincan,bardak ölçüsüyle yazarsan deneyebilirim:))

    YanıtlaSil
  5. hımmm..nefiss görünüyor,ben de mutlaka denemk istiyorum..
    resimler çok hoş gerçekten buarada kekleri koyduğunuz servis tabağıyla koccaman bi
    aşk yaşıyorum..ekrana yapıştım resmn..ne kadar güzeell..nerden acaba sakıncası yoksa nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim?
    sevgiler merwe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve, bu tabagi yillar önce bir magazadan almistim :/

      Sil
  6. Vallahi görünüşü bile çok güzel... Tadıda süperdir. Ayrıca asıl adam eşin beğenmiş. :)
    Bu arada ben tabağına bittim. Çok şık

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullanın..keyifle mutlulukla inş..çok zevklisiniz gerçekten..olurda bi gün sıkılırda "ayy ne ne yapçam bunu vereyim de gitsin" derseniz ben burdayıım :)))

    YanıtlaSil
  8. Ben de nutella lı kolye hediye ediyorum beklerim :) http://www.girlshygirlguide.com/2012/08/yummykupedesign-giveaway.html

    YanıtlaSil
  9. Siteye girdim ve çıkamadım çok güzel tarifler var. Şimdiye kadar karşılaşmamış olmam üzücü. Teşekkrü ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz icin asil ben tesekkür ederim.

      Sil
  10. ben bu tariften bişi anlamadım yaa:( hem mascarpone yerine labne kullansak olmaz mı? sana zahmet olmazsa bana kendi yaptıgın haliyle tarifi verebilir misin arkadasım? haftsonu pratik bi tatlıya ihtiyacım olacak, misafirim var cünkü:)
    asiyecelik777@gmail.com dan yazabilirsen şahane olur ^.^

    YanıtlaSil
  11. nutellalı browni tarifini almıştım, hafta sonunda fazlaca şımardık harika tadı sayesinde.
    teşekkürler paylaşım için:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim. Gökce sagolsun. Afiyet olsun canim.Sevgiler

      Sil