Labneli Çilekli hafif lezzet ve H&M Alışverişi

Bugün dikişle ilgili yeni haberlerim yok, bu fotoğraflarla beni affedermisiniz?
Evet diyorsanız o zaman buyrun devam edelim.
Mesela bu ilk resim kızımla öğleden önce zeytinyağlı biber dolması yaparken :)) Kaşığı beraber tutup dikkatle dolmaları doldurduk. Birazda tadına baktı ama sert pirinci sevmedi..
Babasının veya benim terliklerimle geziyor, kolyelerimi elinde gezdirip bazen boynuna takıyor, bazen koynuna saklıyor :)
Üzerindeki Tatlı T-shirt'ü H&M' den, indirimden almıştım, 1 paket sakız fiyatına :)
Şu anda bizim burada ki H&M'de inanılmaz indirimler var. 
Kızımın doğumgününden kalma hediye kartlarını hala böyle indirimlerde kullanıyoruz.
Gerçi H&M'de herzaman cici şeyler var :) Yani dükkan senin deseler hayır demem.
Kızımı bu yazımdan 1 saat önce yani 8 gibi yatağa koydum. Ayaklarımı şimdi uzattım. 
Birde birkaç görüşmelerim vardı, kumaşlarımla ilgili, heyecanlı görüşmeler... Sonra kuzumu eğlendirmek için gezmeler,derken bu aralar bize yani yarımla bana kalan
...bu oluyor. 2-3 Akşamdır Labne,Yoğurt, biraz şekeri karıştırıyoruz. Sonra taze çilekleri yıkayıp dilimledikten sonra labne karışımına ekleyip tarçınla süsleyip yiyiyoruz. 

Bu bir nevi ödül, birazda yorgunluk atma diyebilirmiyiz?
Ve yine herşey için şükredip, herkese sağlıklı, huzurlu ve keyifli akşamlar diliyoruz.

Yorumlar

  1. daha ne olsun:))bir solukta okudum postunu H&M de indirim var demek kaçırmamak lazım:)

    YanıtlaSil
  2. İşte bu. Kız çocuklarını giydirmek ayrı bir zevk :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder