Çok yönlü Blogger ödülü


Hayat Mutfakta Güzel blogu sahibesi arkadaşım bana çekilişin olduğu ve benim pek aktif olamadığım dönemde bu ödülü laik görmüş. Teşekkür ediyorum kendisine ;)
Tüm takip ettiğim bloglara bu ödüle laik görüyorum. Kimseyi ayıramam, herkesin emeği benim için değerli, ve herkesi keyifle takip ediyorum.. ;)

Kendimle ilgili yedi gerçek:
  • Hiçbir telefon numarasını unutmam, çocukluğumdan beri konu komşu, gerekli gereksiz tüm telefonlarını hatırlarım. Ortaokul/Lise arkadaşlarlarım ortak arkadaşların telefonunu öğrenmek için beni ararlar..
  • Sayılarla aram çok iyidir, tarih,saat,o anki hava durumu,etrafdaki gelişmeleri an be an hatırlarım, ama isim aklımda tutamam.. :P
  • Çok iyi resim çizerim ama berbat bir el yazım vardır..
  • Aklımda yol tutamam, çok iyi araba kullanmama rağmen çok çabuk kaybolurum :( Harita falanda okuyamam :/ 
  • Adaletsizlik varsa bir olayda kendimi,etrafımdakilerini,eşimi dostumu ezdirmem. Bu konuda sonuna kadar savaşırım, kurum veya kişi olsun. Bu konuda biraz tikliyim diyebilirim.
  • Balık burcuyum bazen bir şarkı gözlerimi doldurur, mutlaka birşeye bağlarım..
  • Doğayı,denizi, bulutları çok severim, bana huzur verir..


Yorumlar