Kızımın doğum günü elbisesine birde romantik bir şapka yaptım

Heyecanla doğumgünü hazırlıklarım devam ediyor.. Aslında bu hazırlıkla beraber bir annenin süper güçlere sahip olduğunu anladım. Uzaktan gelen akraba ziyaretleri, kızımın kursları,sürekli bir kalabalık varken bir anını bulup bunları yapmaya çalışıyorum. Ve bunu büyük bir mutlulukla yapıyorum..
Tanışmamız böyle olsun.. Siz bu benim için çok özel detaylarla beni tanıyın istiyorum. Yani ruhumu,sevdamı, herşeyi kızım için ortaya dökmüş durumdayım. Hayatın akışı, beklemeye gelmeyen bürokratik işler, sorumluluklar kısaca konu kızıma gelince hiç birşey engel olmuyor bu yolda..
Bu da elbisenin detayları. Biraz daha şekil aldı gibi. Cuma gününden itibaren ise yiyecek hazırlıklarına başlıyacağız. Mesela pasta,kekler bir kaç gün bekledimi daha güzel oluyor ;) İşte böyle..
Ve şapka/saç aksesuarı ile ilgili detayları adım adım fotoğrafladım.Bunun yapılışını gelecek hafta paylaşacağım.. Nasıl olmuş?


Yorumlar

  1. Çok tatlı görünüyorr elbise.. Eminim çok yakışacak prensese de :)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş, ne güzel heyecanlar değil mi, hep sürsün bu heyecanlar, sağlıkla mutlulukla inşallah. Şapka da elbise de çok güzel giyilmiş hallerini de fotoğraflarsan doğum gününde tam olur, merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  3. Çook güzel olmuş:) Melisa ne şanslı:) Maşallah! Ben her detayı çok merak ediyorum. Ne kadar çok paylaşabilirsen o kadar mutlu olurum:)

    YanıtlaSil
  4. size maşallah demek geldi içimden...

    YanıtlaSil
  5. gelin gibi olucak minik kuzucuk merakla bekliyorum şapka inanılmaz romantik görünüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Müge tesekkür ederim ;)

    Fadis amin, hepimizin evlatlarinin upuzun saglikli mutlu seneleri olursa bizimde heyecanlari da sonsuz olur ;)

    YanıtlaSil
  7. Seblacim, mutlaka elimden geldigince paylasacagim canim ;)

    Nilerk tesekkür ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Elifcim cok tesekkür ederim canim

    YanıtlaSil
  9. ayyy allamm ne güzel olmuşşş buu hanımın çiftliğinden fırlamış gibi :)) üstünde görmeyi çok isterim çok merak ettim muhteşem olmuş bayıldım valla !! İmrendim çok :))

    YanıtlaSil
  10. Curcunam,twitter arkadasim cok tesekür ederim begenmene sevindim ;)

    YanıtlaSil
  11. Nefis nefis.. diyecek söz bulamadım.. puantiye, dantel, renkler harika.. ne mutlu sana ve kızına:)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel gözüküyor. Detayları beklemedeyiz o halde ;)

    YanıtlaSil
  13. Annelerimiz hiç bir zaman başımızdan eksik olmaz inşallah. :)

    Kızınız da inanılmaz şanslı. Tam bir 'küçük hanım' olacak. :)

    YanıtlaSil
  14. Deli Anne cok tesekkür ederim.Benimle ayni duygulari paylasan annelerle oldugum icinde cok sansliyim ;)

    Ololi tesekkür ederim.Haftaya bir gelsin mutlaka paylasacagim ;)

    YanıtlaSil
  15. Pırpır Amin! Galiba biraz kokoş olucak :) Ama olsun, yeter ki mutlu olsun ;)

    YanıtlaSil
  16. süper görünüyor,keşke elimden dikiş gelse,çok özeniyorum sana...
    bu arada takip ettiğim yabancı bir blog var,kızının kostümlerini sunuyor,pratik ve farklı fikirler var..
    belki beğenirsin bir bak istersen..
    http://dearlillieblog.blogspot.com/

    sevgiler canım,hazırlıklar için şimdiden kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  17. evcili canim cok tesekkür ederim. O zaman bende senin o harika romantik evine geliyim, beraber dikelim ;)
    Bu blog paylasimina cok sevindim! Hemen bakiyorum ;) Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Twitten yazamadım akşam Telefonu ne zaman elime alsam Defne göz dikiyor ve sonuç yazamadım.Çok beğendim elbiseyi üzerinde de görmek istiyorum.Defne Ada nın duğum günü Şubat 11, senin vereceğin detaylar ve hazırlıklar örnek teşkil ediyor benim için. Şİmdiden heyecanlanıyorum.Sana da kolay gelsin. Bu arada Melisa çok şanslı :))

    YanıtlaSil
  19. Tesekkür ederim Fatmacim,twitter arkadasim :) Defna Ada´da cok cok sansli. Eminim cok güzel bir dogumgünü gecirecektir. Cünkü onu cok düsünen bir annesi var ;)

    YanıtlaSil
  20. üzerindeki halini mutlaka koy özellikle şapkasını çook merak ediyoruum:)

    YanıtlaSil
  21. Özellikle şapkaya bayıldım.
    Eminim çok yakışacak elbisesiyle. şanslı,sağlıklı doğumgünleri olsun hep :))

    YanıtlaSil
  22. Mutlaka ekliycem canim :)
    Simdiden söyliyim ama cok kokosh olucak :))
    (Ay cok heyecanliyim, bana ne oluysa)

    YanıtlaSil
  23. Lacin : Amin! Hepimizin evlatlari saglikli sansli olsun. Tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  24. Vay ne şirin bayıldım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  25. çok güzel olmuş...yapım aşamalarını ve küçük modelimizin üzerinde de görmeyi istiyorum

    YanıtlaSil
  26. çok güzel olmuş ben de kıskandım kızımın doğum gününe yaklaşırken iyi oldu sana rastlamam:)

    YanıtlaSil
  27. çok sevimli olmuş..minik kızları olan annelere iyi bir örnek :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder