Şeker denemeler (Dikiş)

Bu resmi yeni ceptelefonum ile çektim. O yüzden tam istediğim gibi olmadı açıkçası. :/ Çünkü tamirde makinami iyice bozan ve bunu düzeltmek yerine hala para isteyen Canon sayesinde makinasızım. Canon bundan sonra sana yaka silkip tövbe ediyorum.Bu son olsun senden birşey alırsam.
Gelelim resimdeki telefon kılıfına :) Bunu yeni telefonum için diktim. Şeker Cupcake ile süsledim.Sadece bir deneme bu. Umarım daha da iyi olurum. ;) Yine puantiye ve yine renkli oldu. Kumaşlar 100% Pamuk. Astar kumaşı kahverengi ve arasına elyaf koyup diktim.
Şimdi çayım elimde bu yazıyı yazıyorum ;) Herkese huzurlu ve mutlu bir akşam diliyorum.. (Çayın yanında ne var twitter'da paylaştım.Burda da yazarsam vicdanım iyice rahatsız olucak u.U )

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık çok güzel olmuş cup cake aplikeye bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. aplike çok hoş olmuş gerçekten de ama makinana üzüldüm bende eski makinama döndüm mecburen..
    geçmişler olsun dilerim sorunu hallolur...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Fadis tesekkür ederim canim ;)

    evcilik, cok kötü oldu maalesef :( birkac opsiyon var,bakalim neye karar vericez..Sevgiler canim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder