Kuzuma ekosa polar pantolon diktim ve kuzulu günlerim..

Şu hale bak! Bu pozu yakalamak için kaç poz çektim sormayın. Yerinde durmak nedir bilmiyor. Fazla oyuncak almayın demişti Pedagog arkadaşımız (adı Anna bundan sonra o direk ismiyle yazarım ;) ) Ve iyi ki söylemiş, çünkü oyuncak dışında herşey ilgisini çekiyor. Mesela kumanda, özellikle anneanne ve babaannenin sesinin geldiği, ona şarkıların söylendiği telefonlar. Sonra saksılar,mumluklar,vazolar. Son cümlede saydıklarımın hepsi kalktı. :) Yerine evde bıcır bıcır emekleyen, pek bir heyecanlı bir melek esiyor,yelleri de kovaladı çünkü.
Bizim ev doğanın içinde diye yazmıştım,yani şehir merkezine 12 dakika ama orman kenarı.Ve burada kışlar soğuk olur. (Diyorduk ama şu aralar havalar 15-20 derece arası gidip geliyor) Bende bu ekose polar kumaşı aldım ve kızıma burada yaptığım gibi yaptım ve tek fark paçalarına da lastik geçirdim ve anneannemin yazın verdiği dantel fistoyu diktim. Hani şöyle vintage hava katsın diye :) Şimdi gelsin kış!
Emeklemediği zaman masanın etrafında dönüyor hanfendi..

Yorumlar

  1. Ne kadar da tonton olmuş :) Maşallah, çok yakışmış, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Oyyy yirim ben onu yirimmm:)

    YanıtlaSil
  3. Çok cici olmuş, hem yumuşak hem sıcak, yanlız polarların akriliği fazla olanların bakteri yaptığını duydum sıcakta ve ter de, buda kısa bir bilgi ama doğruluğu ne kadardır araştırmadım. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ NE ŞANSLI BÖYLE MARİFETLİ BİR ANNEYA SAHİP.

    YanıtlaSil
  5. tam cimcime annesi, ne güzel olmuş pantolun da. Senin elinden her çıkan işin bir havası oluyor:)

    YanıtlaSil
  6. bana olsa ben giyerim:) oakdar güzel olmuş okadar sevdimm:) çok da yakışmış ama!

    YanıtlaSil
  7. Güzel yorumlariniz icin tek tek tesekkür ederim.. Bugün kalabalik misafirim vardi ondan tek tek cevap yazamadim..pilimde bitti :P :) Kuzumla öpüyoruz yorum yazan teyzeleri ;)

    YanıtlaSil
  8. Ay ben o popişi yerim yerrrr :)
    İnşallah bende böyle tatlı şeyler dikerim minişime, o bir gelsin yeter ki ;)
    Öperim tatlısı, kendine ve kuzuna çok iyi bak...

    YanıtlaSil
  9. Nonimm insallah yakinda güzel haberlerini aliriz.Bizde seni öperiz ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder