Kışlık Ekose yün ve dantelli tunik diktim

Bu aralar etrafımda hasta olmayan yok.Grip,burun akma,öksürme, halsizlik ne ararsanız var. Bende hastaydım ama benimkisi 24 saat sürdü. Anne olunca hasta olamıyorsunuz, kendinizi bırakamıyorsunuz. Demek ki bu tip hastalıkların büyük bir yüzdelik payıda psikokoljik :) Neyse ki kızımın sadece burnu kapalı,göğsü ve kulakları temiz. Fışfış yapmasını becerebilse daha iyi olucak ama daha küçük olduğu için bilmiyor kuzu.Bol bol su içiriyoruz ve bodysine menthol damlatıyoruz,bu sayede burnu açılıyor ve keyfide bozulmuyor :)
Umarım sizler iyisinizdir. Hasta olanlara da geçmiş olsun.
Bu sıcak tutan,yün,ekosa kumaşı gördüğüm anda çok beğenmiştim.
Kışa yakışır ama biraz da şık olsun istedim. Papyonuda kalan bir parça kumaşla farklılık yaratsın diye ekledim :) Danteli Kadıköy Pazarından almıştım. :) Karanlık olmadan resimi çeken birini bulunca biraz aceleye getirdim.Aslında altına boyunlu,uzun kollu,pamuk bir shirt veya ince bir kazak yakışır.Yani dışarı çıkacak hali ile hayal edin. Nasıl olmuş? ;)

Yorumlar

  1. Eline sağlık çok güzel olmuş canım, ben incik boncukla uğraşırken sen hayli hayli dikiş dikiyorsun, hayranım sana:)

    YanıtlaSil
  2. yaaa ne güzel olmuş keşke bende bilsem bu kadar iyi dikmeyi Bi de herkes dikemiyor bence senin elin çok düzgün kesinlikle başkalarında çok belli oluyor :)

    CURCUNAM

    YanıtlaSil
  3. Vay süper olmuş. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım yaa çok güzel görünüyor :)
    Elinize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık hem çok tarz olmuş hem çok romantik... Kocaman bir maşallah ve bravo :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel yorumlariniz icin cook tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  7. Pek cici olmuş güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,
    ellerinize saglik olsun,tunik çok guzel olmus,gule gule giyin.
    Yakayi ve kolun agzini biye'yle dikmeniz gayet guzel olmus.
    Hele ufakliga diktiklerinize bayildim :)
    sevgiyle kalin...

    YanıtlaSil
  9. mihriban emir, hosgeldiniz,güzel yorumunuz icin cok tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder