Kışa en çok ekose yakışır

Buradan hatırlarsınız bu kumaşla şal yapmıştım. Bunuda yine kalın ve koyu renklerin üzerine giymek ve kışı biraz olsun aydınlatsın diye diktim.
Aslında bu aralar blogu ilgilendiren yeni bir projeye başlıycaktım ki Canon makinam arıza çıkardı..
Omuz kısmı A kesim bu çalışma çekilen son karelerden.
Nasıl buldunuz sorusu dışında birşeyi daha sormak istiyorum: Sizce bu ara bloglar nasıl gidiyor? Sanki hepimizde bir enerji düşüklüğü var gibi,yoksa yanılıyormuyum emin değilim. Soğuk havalar buralarıda vurdu galiba ;) Herkese güzel ve  keyifli bir haftasonu diliyorum.

Yorumlar

  1. Benim en verimli günlerim kış ayları olur hep, geceler bitmek bilmiyor ya:) Buluz çok güzel olmuş ama giyilmiş halini görmeyi tercih ederim, nasıl duruyor üstte?

    YanıtlaSil
  2. evet evet sanki bir sorun var.. bence olumsuz olaylardan silkinmeye çalışıyoruz ama içimiz yaralı olduğu için pek ilerleyemiyoruz.. en azından ben öyle hissediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yeni kesfettm cnm blogunu..ne kadar guzel dikmissin ellerine saglik beimkine de beklerim :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Zeys tesekkür ederim,mutlaka gelicem ;)Sevgiler

    Fadis, fotomakinem bozuldu :((

    Deli Annem, bende öyle hissediyorum o.u

    YanıtlaSil

Yorum Gönder