Arta kalan kumaşlardan kırkyama modelleri DIY

Dün akşam kuzumu da yatırdıktan sonra bütün arta kumaşları topladım. Zamanla  o kadar çok kumaş birikmiş ki toplayınca bile koca bir poşet dolu çıkmasına şaşırdım. Şimdi birkaç parça ile yaptığım başka şeyler  devar onları da paylaşıcam, fakat yine çoğunu ortadan kaldırmak için kırkyama tekniği ile diktim. Kırkyama da aynı ebatta kesilen kumaşlarla dikilir ama ben pek hesapsız ebatsız kesip diktim. Fena da olmadı.
Şimdi sorum şu: Daha fazla var bu arta kumaşlardan.Acaba bunu büyütüp kuzuma içi elyaflı bir örtü /battaniye mi diksem yoksa masa örtüsü olarak mı diksem? Ne dersiniz?

Yorumlar

  1. kuzum ben bu kırkyama desenli montları da cok seviyorum. acaba yeteri kadar artakalan kumaşın varsa-ki sende daha neler vardır allah bilir:) bence mont gibi bişi de yapabilirsin kuzuna. acaip sevimli bisi olabilir :)

    http://minikkus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. minik kusum fikir cok hosuma gitti,ama o kadar cikmaz maalesef :/ ama böyle birsey aklimda olsun.Tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. kırk yama battaniye fikrine bayıldım ki bu hayatta en çok beğendiğim şeylerden biridir.
    kızına çok orjinal bi hediye olacak bence.

    YanıtlaSil
  4. ben bu fotoğraftaki gibi yorgan, örtü vb bayılıyorum resmen ya. görünce bile içim açıldı :) koltuk/yatak örtüsü ya da yorgan/bahtaniye en güzeli bence :)

    YanıtlaSil
  5. Asyacim,Yemyesildeniz haklisiniz galiba battaniye yapicam ;)

    YanıtlaSil
  6. Nasıl uğraştırmıştır bunlar seni. Ufacıcık şeyler... Battaniye..... Derim. Yada bebişe şirin yatak örtüsüde olabilir.

    YanıtlaSil
  7. canim bende battaniye ile kastim o,yukarida yalnis ifade etmisim.yani cocuk örtüsü cocuk battaniyesi olucak :)

    YanıtlaSil
  8. KUZUNUN O ÖPÜLESİ BACAKLARINA BATTANİYE YADA YORGAN NEVRESİMİ OLSUN BENCE :) RENKLERİ VE DESENLERİ ÇOK GÜZEL :) KOLAY GELSİN CANIM :)

    YanıtlaSil
  9. Masa örtüsü olsun bence.Ellerine sağlık süppperrr olmuş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder