Turkuaz, Bonbonlu Elbisem Yaza hazır

Burada bu elbiseden bahsetmiştim. Aslında ertesi günü bitti ama fotoğrafını yeni çektim. İtiraf ediyorum pek özentisiz çekilmiş. Yabancı bloglarda çekilen fotoğraflara bakıp gösterdikleri özene hayranım ve itiraf etmeliyim ki kendime çok kızıyorum. Ama yazdım ya sebebim var :( Oysa kuzum dün gece uyumasına rağmen ben üzerimdeki yorgunluğu atamadım..
Elbise düz A kesimi. Fakat renkleri ve ,üzerindeki puantiyeli kumaş & işlemeleri dikkat çekiyor. Tam yaza uygun bir kıyafet. Dikişe yeni başlayanlar içinde çok uygun bir model.

Yorumlar

  1. Hamile elbisesi olarak da giyilebilir sanki..Üstündeki kırmızı puantiyelere bayıldım..Sanki Filiz Akın yada Hülya Koçyiğit filmlerinden çıkmış gibi bu elbise..Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Minik Kuzu'larla foto çekimine vakit ayırmak epey zor...yani Ben'im ki epey zorluyor Ben'i...
    Elbisenin puantiyelerine vuruldım ama biyelerin güzelliğide ayrı tabi

    YanıtlaSil
  3. Haklisin Yurdanur hamile elbisesi olarakda kullanilir.Kemerle de ayri bir havasi oluyor. ;)

    Sedo kiz benim birde resmimi ceken yok :( Tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  4. Elbisinenin rengiyle puantiyeli aplike dairelerin rengini cok sevdim.:)
    Cok ba$arili bir cali$ma! Devamini bekliyoruz...:)

    YanıtlaSil
  5. Birsencim bunlari senden duymak cok güzel canim benim ;)

    YanıtlaSil
  6. Elbisenin rengi de modeli de çok güzel. Kumaşın cinsi ne sorabilir miyim, dikmesi rahatmıydı bir acemi olarak pamuklu ve keten kumaşları daha rahat dikiyorum ben:)

    YanıtlaSil
  7. Fadis tesekkür ederim. Kumas 100% Pamuk. Bende tenimde pamuk ve keteni daha cok severim.Ipek,polyester,kasindiran agir kumaslardan pek hoslanmam.. ;)

    YanıtlaSil
  8. lolipop şekeri gibi olmuş üstündeki puantiyeler.
    Yavrukuşta tez zamanda dişlerine kavuşsun

    YanıtlaSil
  9. karpuz gibi olmuş bu elbiseeee, çok begendim ellerine saglık ^_^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder