Burcu Kuru hakkında

 Eğer insan başarılıysa ve güzel işler yapıyorsa bunu anlatmaktan mutluluk duyarım. Bunlardan biri ise genç tasarımcı Burcu Kuru. Burcu Kuru'yu nerede nasıl bulduğumu hatırlamıyorum.Büyük bir ihtimal başka bloglarda gördüm.Çalışmalarını gördüğüm ilk anda çok beğendim hatta bir tasarımına vuruldum. Ama kendisini çok geç buldum ve beğendiğim tasarımını kaçırdım maalesef. Yeni koleksiyonu'da eminim aynı şekilde başarılıdır.(Siz kaçırmayın derim)
Her 'in' olanı beğenmediğimi takipçilerim bilir. Burcu burada yazdığı gibi
!
Aşağıdaki (ve üst resimde Bergüzar Korel'in üzerinde) ise çok beğendiğim pembe ceket
Çalışmaları,basında çıkan haberleri ve daha fazlası için :

Yorumlar

  1. Başarılı olan genç tasarımcı adaylarını hep desteklemek gerek böyle, hakkını vermek gerek ki o şevkle daha da iyi yerlere ulaşsınlar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder