Zaman akıp gidiyor..

(1960)
Bende bu resimdeki gibi süslenip püslensem,atsam kendimi hafif esen ılık rüzgarın kollarına.Alsam kızımı yollara düşsem ' Aha bak sana gel faşin'ı öğretiyim kızım' desem.. Olmaz..
Çünkü hava tam bir felaket.Ben bir felaket (idim) Özgürlük için biraz daha beklemek lazım. Şimdi önümüzde bizi bekleyen bir mevlüt, uzunca bir ziyaretler faslı var..Uzunca..
Bunun dışında herşey bizim için öyle çabuk ilerliyor ki hiç birşeye yetişemiyorum sanki... Gerçi kendime haksızlık etmiyim,dün kızımla ve eşimle dışarı çıkıp bir yarım saat dolaşıp geldik. 2 kişilik hayatımıza o kadar alışmışızki, sohbet arası bebek arabasını bırakıp tramwaya binmeyelim dedik :)
Kopuk yazıyorum farkındayım ama emin olun tüm bu dağınıklığa rağmen huzurlu ve mutluyum. Dilerim siz de öylesinizdir.
Kızım hızla büyüyor.Arada bir twitter da resimlerini paylaşıyorum. Bu sabah kalktığımızda bana yanakları daha tombik geldi. Artık daha fazla ilgi bekliyor,sen anlat ben dinliyim arada bir agu gugu yapiyim diyor :)
Agu gugu,emzirmesi,altının bezi derken zaman akıp gidiyor..
Burada bahsettiğim gibi en geç Cuma günü mutlaka Hediyelerimle buradayım.. ;)

Yorumlar

  1. Zaman geçiyor ah ah :)
    Kızııını öp beniimmm için, o pammuk yanaklardan :) Hediyeleri de merak ettim şimdi bak. Keyiflee kal, zamanı da dert etme, her yaş her dönem güzeldir, benden daha iyi biliyorsun geri :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder