Ne yapsam,nasıl yapsam??

Yakında prensesimin 40'ı çıkıyor. Her kafadan bir ses geliyor. Tamam bebişimizi dışarı çıkarıp gezdireceğiz fakat o kadar çok gelmek isteyen varki,nasıl bir organizasyon yapacağıma karar veremedim. Bazıları bir günde hepsini topla çıksın aradan diyor ama bu imkansız... O kadar insanı,akrabayı,eşi,dostu bir güne sığdırmak imkansız.
Başlangıcı nasıl yapsam bilemiyorum. İnsanlara yaşlı,genç,akraba demeden direk 'zamana ihtiyacımız,gelmeyin!',dedik. Şimdi herkes bekliyor.. Off nasıl organize edicem sıkıntısı hafiften aklımda dolaşıyor zaman yaklaştıkça..
Siz nasıl yaptınız? Bana neler önerirsiniz?

Yorumlar

  1. Evli değilim çocuğumda yok ama kategorilere bölüp yapmak en iyisi..Durumun varsa ya da kapalı bir bahçen açık büfe tarzı bir masa kurup herkesi davet etmende mumkun :) cok mu ütopik oldu yav :D

    ama bana yine en mantıklısı eş-dost ayrı akraba ayrı vs diye davet etmek mantıklı geliyor :)

    bu arada Allah analı babalı büyütsün :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    ben kızım için aynı endişeleri yaşamıştım.Kendi iş yerimiz müsait olduğu için genç guruba orda hazırlık yapıp,ağırladım.
    Yaşlı gurubu da evde,ama bayağı yorulmuştum.
    Yardım eden de olmştu Allahtan,
    sen eminimki ne güzeller hazırlarsın ve güzelce ağırlarsın misafirlerini,
    ama hepsi bir arada çok zor.

    kolay gelsin şimdiden.
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. İşin zor ama bir o kadarda zevkli
    bence konuklarını gruplar halinde ağırlarsan hem daha az yorulur hem de günlere bölmüş olursun Grupları belirleyip açık büfe ikramlarla keyifli zamanlar geçirebilirsin

    YanıtlaSil
  4. bende zarpandite katılıyorum, akrabalara ayrı arkadaşlara ayrı davet vermek daha mantıklı, hatta akrabalar 2 ye bölünebilir en yakınlar ve uzak akrabalar:) gibi ya da eşinin tarafı senin tarafın gibi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder