Günlük, (Gebelikte Saç boyama & Gece Kıyafeti ...)

Dün bizde kutlanılan, daha doğrusu beş arkadaşın geçirdiği vakit gerçekten çok güzeldi. Evli olanların eşleride geldi ve eşlerde diğer odada teknoloji ağırlıklı, keyifli vakit geçirdiklerini bazen bizi bastıran kahkahalarından anladık.Yavaş yavaş çocuklandığımız için sohbet çocuk ve hamilelik ağırlıklıydı. Bu arada konu gebelikte saç boyamaya geldi. Kendi doktorum fazla dikkatli ve 12.haftadan sonra boyanması daha doğru demişti. Aramızda çiçeği burnunda bir senelik doktor arkadaşımız (kendisi çocuk doktoru olsada, doktor aileden gelmesininde rolü varmı bilmiyorum ama hertürlü genel sorularla karşılaşmaya alışık :) ) da aynı şekilde yaklaştı konuya. Bu bilginin birilerine faydası dokunabilir diye ekliyorum.
Sonra 1,5 ay sonra bir arkadaşımızın düğün yemeğinde giyilecek kıyafet hakkında konu açıldı. Tek hamile benim  ve o sırada 8 aylığı biraz geçmiş karnı burnunda olarak neler giyeceğimi en çok benim düşünmem gerektiğini anladım. Çoğu kendin dik dedi, fakat şu anda göbeğimin ozaman ne kadar büyüyeceğini kestiremiyorum. Ne tür bir kumaşla nasıl birşey dikeceğimede karar veremedim. Ama saçlarımı yukarıdaki Lena Hoschek defilesindeki manken kız gibi isterim diyorum :) Peki Kıyafet??..

Yorumlar

  1. Böyle bir saça aklıma gelen hafif dik yakalı,kısa kollu , saten uzak doğu desenli ve tarzlı bir elbise..Sayonara filmini anımsattı çünkü bu saç modeli..Bilmem anlatabildim mi :)

    YanıtlaSil
  2. Yurdanur sanırım anladım.Teşekkür ederim,mutlaka araştıracağım ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder