Çekiliş Zamanı

Aslında bunu çok önceden yapmayı istiyordum ama bir türlü kısmet olmadı. Gönül isterki paylaşımlarıma güzellik katan herkese birer armağan vereyim, ve dilerimki bir gün bunuda gerçekleştirebilirim. Paylaşmak da mutluluğun bir parçasıdır bence.
Bu arada yarın Cumartesi Tarifi Serimde bizde çok sevilen bir tarifi ekleyeceğim. Pazartesi planladığım çekiliş dikişle ilgili. Umarım hediye beni olduğu kadar kazananı da mutlu eder. ;)
Bu arada Burda Ekim sayısını aldım, daha doğrusu sağolsun eşim alıp getirdi. Karanlık olduğu için resim çekmedim. Fakat inanılmaz güzel kalıplar var. Bunun dışında seçilen kumaşlar ise ayrı güzel. Özellikle bunu:
ve pastel yeşili etekle ceketi çok beğendim. Dikişe yeni başlayanlara da mutlaka öneririm..
Güzel bir haftasonu diliyorum ;)

Yorumlar

Yorum Gönder