Çekiliş Sonucu ve Blog Eziyeti

Bugün kaç defa bu postu hazırlamaya çalıştığımı bilmiyorum. Bir türlü ne resim, nede resimsiz haber vermek için yazı yükleyebildim. Bunu Twitter hesabımda da söyledim. Bu defa resimi zar zor yükledi. Umarım bununla kalmazda bu post da yayınlanır. Terslikler üst üste gelir ya, bugün ufak tefekde olsa can sıkıcı şeyler oldu. Dikiş makinamın inatla dikmemesi (yinede eteği bitirdim yalnız), arabanın tamire gitmesi ve daha birkaç ufak tefek şeyler. Sonra gelen birkaç telefonla üst üste gelen terslikleri biraz daha hafife almaya başladım.
Çekiliş sonuçlandı. Pinki Minkiyi tebrik ediyorum. Bana e-mail veya bu postun altına adresini yazarsan (tabii yorum yayınlanmıycak) postanı hemen yollayabilirim.
Katılan herkese teşekkür ederim. Mutlaka bunu tekrarlayacağım.  Bu defa kendi hazırlayacağım birşeyi düşünüyorum. Ama beylerde var, onları unutmamam lazım.. ;)

Yorumlar

Yorum Gönder